Σχεδιασμός του διαθεματικού εκπαιδευτικού προγράμματος «Ελιά, ελαιόλαδο και υγεία» με τη χρήση της μεθόδου project για το Νηπιαγωγείο


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΟΔΑΣ
Γεωργιος Κατσούρης
Abstract

Το συγκεκριμένο άρθρο αφορά στην πρόταση ενός διαθεματικού project με θέμα: «Ελιά, ελαιόλαδο και υγεία». Το συγκεκριμένο project προτείνεται να εφαρμοστεί στα Νηπιαγωγεία και σε μικρές τάξεις Δημοτικού. Η εφαρμογή του συγκεκριμένου project θα βοηθήσει τους μαθητές/τριες να αναπτύξουν βασικές επιστημονικές γνώσεις για το ελαιόλαδο, να αναπτύξουν δεξιότητες για την έρευνά του, αλλά και ευρύτερες δεξιότητες οικονομικού, λαογραφικού, περιβαλλοντικού και διατροφικού χαρακτήρα, μέσα από την αναζήτηση και την μελέτη της ελιάς.

Article Details
  • Section
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Downloads
Download data is not yet available.
References
Αυγητίδου, Σ. (επιμ.) (2008). Συνεργατική μάθηση στην προσχολική εκπαίδευση: έρευνα και εφαρμογές.
Αθήνα: Gutenberg.
Γερμανός, Δ. (2002). Οι τοίχοι της γνώσης. Σχολικός χώρος και εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg.
Δημητριάδου, Κ. (2016). Νέοι Προσανατολισμοί της Διδακτικής: Προσαρμογή της διδασκαλίας στις
εκπαιδευτικές προκλήσεις του 21ου αιώνα. Αθήνα: Gutenberg.
Κιτσαράς. Γ. (2001). Προσχολική παιδαγωγική. Αθήνα: Έκδοση του συγγραφέα.
Μπιρμπίλη, Μ. (2008). Προς μια Παιδαγωγική του Διαλόγου: Η σημασία και ο ρόλος των ερωτήσεων στην
Προσχολική Αγωγή. Αθήνα: Gutenberg.
Ντολιοπούλου, Ε. (2004). Σύγχρονες τάσεις της Προσχολικής Αγωγής. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Πουλιώτη, Σ. & Τσολοπούλου, Β. (2014). Γεφυρώνοντας την απόλαυση με τη μάθηση στο Νηπιαγωγείο. Στο
«Πρακτικά Πανελλήνιο συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός». Αθήνα, Ευγενίδειο 3-4 Μαΐου 2014, 1305-1312.