Ο Ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ανάπτυξη Οριζόντιων και Κοινωνικών Δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού (Εκπαιδευτικοί, Διευθυντές) στους Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς


Αναστασία Νεραντζάκη
Ελευθερία Παπαγεωργίου
Magda Soulioti
Ελένη Χουλιάρα
Abstract

Η παρούσα εργασία αποτελεί μια ομαδική προσπάθεια να μελετηθεί ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στην ανάπτυξη οριζόντιων και κοινωνικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Αρχικά, πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με το τι σημαίνει διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, ποιες δεξιότητες απαιτούνται για την κατάλληλη διοίκηση σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό και ποιες τεχνικές μπορεί να χρησιμοποιηθούν, ώστε να επιφέρουν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα βέλτιστης λειτουργίας του. Τέλος, παρατίθεται μία μελέτη περίπτωσης η οποία αφορά στη διαχείριση σύγκρουσης μεταξύ των μελών ενός εκπαιδευτικού οργανισμού και την καίρια παρέμβαση της διεύθυνσης του σχολείου με θετικά αποτελέσματα ως προς την έκβασή της.

Article Details
  • Section
  • Άρθρα
Downloads
Download data is not yet available.
References
Bush, T. &Middlewood, D. (2006). Leading and Managing People in Education. London: Sage Publications
Dessler, G. (2012). A Framework for Human Resource Management, Pearson Education, Inc.
Hoy, W. K., Miskel C. G. (2013). Educational Administration 9th Ed., New York: McGraw Hill.
Mullins, L. J. (2007). Management and Organizational Behavior (7th edition). Harlow: FT/ Prentice Hall.
Oecd, (2011). Public Servants as Partners for Growth. Towards a Stronger, Leaner and More Equitable Workforce.
Oecd, (2010). Managing Competencies in Government: State of the Art Practices and Issues at Stake for the Future.
Omebe, C. A. (2014). Human resource Management in Education Issues and Challenges, British Journal of Education, (2), 26-31.
Owens, R. (2001). Organizational behavior in Education, Allyn and Bacon A Pearson Education Company.