Βιβλιοπαρουσίαση: «Το σχολείο μας…αφηγείται» Όταν η ιστορική έρευνα γίνεται παιδαγωγική πράξη

Abstract
Το άρθρο παρουσιάζει την έκδοση του Δημοτικού Σχολείου Μεθώνης με τίτλο «Το σχολείο μας… αφηγείται» ως ένα εξαιρετικό παράδειγμα παιδαγωγικής πρακτικής και ιστορικής έρευνας. Μέσα από δραστηριότητες που περιλαμβάνουν αρχειακή αναζήτηση και παραγωγή ιστορικών και πολυτροπικών κειμένων, οι μαθητές μετατρέπονται σε μικρούς ερευνητές και αφηγητές της τοπικής τους ιστορίας. Το βιβλίο καταγράφει την πορεία του σχολείου της Μεθώνης από την ίδρυση του πρώτου αλληλοδιδακτικού σχολείου από τον Καποδίστρια μέχρι τη σύγχρονη εποχή, συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν. Το άρθρο υπογραμμίζει τη σημασία της τοπικής ιστορικής έρευνας, ιδίως όταν γίνεται από παιδιά, και αναδεικνύει το σχολείο ως ζωντανό οργανισμό διατήρησης της συλλογικής ταυτότητας.
Article Details
- Section
- Βιβλιοκριτικές-Βιβλιοπαρουσιάσεις

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Το περιοδικό Ανεμοπετάλιο, η συντακτική ομάδα και ο εκδότης του περιοδικού δεν φέρουν καμία νομική ευθύνη σχετικά με την αναδημοσίευση των κειμένων του περιοδικού.