Κοινωνική οικονομία και νέα επιχειρηματικά μοντέλα στα ΜΜΕ. Το παράδειγμα του περιοδικού δρόμου Σχεδία
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη διερευνά τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα που αναδύονται οργανικά στο ελληνικό επικοινωνιακό τοπίο και τα οποία, πέρα και πάνω από τους οικονομικούς στόχους, θέτουν ως προτεραιότητά τους κοινωνικές αξίες και οράματα που συνάδουν με τις αρχές της κοινωνικής οικονομίας, όπως η καταπολέμηση του αποκλεισμού και η επανένταξη κι ενδυνάμωση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Εστιάζοντας στο εν λόγω πεδίο, στόχος είναι να καταγραφούν και να ερευνηθούν οι εναλλακτικές λύσεις που μπορεί να προκύψουν όταν ο τρίτος τομέας συναντά τον κλάδο των ΜΜΕ. Μέσα από την ανάλυση του επιχειρηματικού μοντέλου του περιοδικού δρόμου Σχεδία, το παρόν άρθρο υποστηρίζει πως η κοινωνική οικονομία μπορεί να θέσει τα θεμέλια για ένα νέο μοντέλο ΜΜΕ, το οποίο έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει ισχυρές ρωγμές στο κυρίαρχο παράδειγμα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Παπαδοπούλου Λ. (2023). Κοινωνική οικονομία και νέα επιχειρηματικά μοντέλα στα ΜΜΕ. Το παράδειγμα του περιοδικού δρόμου Σχεδία . Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, 160, 79–106. https://doi.org/10.12681/grsr.33163
- Τεύχος
- 2023: 160
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στην Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στην Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
Το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών διατηρεί το δικαίωμα να δημοσιεύει, να αναπαραγάγει, να παρουσιάζει στο κοινό, να διανέμει και χρησιμοποιεί άρθρα που δημοσιεύονται στην Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή είτε μεμονωμένα είτε ως μέρη συλλογικών έργων, για όλο τον χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη της Επιθεώρησης Κοινωνικών Ερευνών, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών, καθώς και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.