ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μαμμωνά-Downs (Ioanna Mamona - Downs) Ι. (2018). ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TΕΥΧΟΥΣ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (7), 1–10. https://doi.org/10.12681/enedim.18836
- Ενότητα
- Ενημερώσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Arcavi, Α., Bruckheimer, Μ. & Ben-Zvi, R. (1987). History of mathematics for teachers: The case of irrational numbers. For the Learning of Mathematics, 7(2), 18-23.
Bateson G., (1973). Steps to an Ecology of Mind Chandler, Publishing Comp. Ν. Y.
Cobb, P., Confrey, J., diSessa, Α., Lehrer, R. & Schäuble, L (2003). Design experiments in educational research. Educational Researcher, 32(1), 9-13.
De Corte, E., & Vercshaffel. L. (1987). The effect of semantic structure on the first-grad- ers strategies for solving addition and subtraction word problems. Journal for Re- search in Mathematics Education, 18, 363-381.
Erickson, F. (1986). Qualitative methods in research on teaching. In M.C. Merlin (Ed.), Handboock of research on teaching (op. 119-161). New York: Macmillan Publish- ing Company.
Κολέζα, E. (2006). Μαθηματικά και Σχολικά Μαθηματικά. Επιστημολογική και κοινωνιο λογική προσέγγιση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμμα
Maridaki-Kassotaki, A. & Chionidou-Moskofoglou, M. (2004). Linguistic factors influenc- ing problem solving performance in early school years. Leader Books: Themes in Education.
Maturana H., Varela F. (1994): L'arbre de la connaissance. Addison Wesley France.
Παπαδόπουλος I. (2008) «Τεχνικές Επίλυσης Προβλήματος με τη συμβολή της τεχνολογίας για την ενίσχυση της έννοιας του εμβαδού», (PhD).
Σταμάτης, Ε. (1972). Επιστημονικά! εργασίαι, άρθρα, τόμος Α : Αθήνα, 143-151.
Τζεκάκη, Μ. (2007). Μικρά Παιδιά, Μεγάλα Μαθηματικά Νοήματα-Προσχολική και πρώ τη σχολική ηλικία. Αθήνα: Gutenberg.
Von Forster H., (1988). La construction d'une realité, in Watzlawick (éd.), L'invention
d'une realité, Le Seuil.
Von Graserfeld, E. (1983). Learning as a constructive activity. In Bergerson & Ν. Hersco- vits (Eds), Proceedings of the Fifth Annual Meeting of the North American Chapter of the PME (Voll, pp.42-69). Montreal University.
Von Graserfeld, E. (1988). Introduction à un constructivisme radical, in Watzlawick (éd.), L'invention d'une réalité, Le Seuil