Ο ουδός (threshold) επιστήμης και αισθητικής. Το παράδειγμα της μουσικής
Abstract
Στο πρώτο μέρος της διδακτορικής διατριβής “Οι τέχνες και οι συ-
ζεύξεις τους στον 20ό αιώνα” η οποία υποστηρίχθηκε με επιτυχία
στις 21 Μαρτίου 2017 στο Ε.Μ.Π. (ΣΕΜΦΕ), αναπτύχθηκαν θέσεις
στηριγμένες στα καθαρά μαθηματικά, τη φυσική και τη βιολογία με πα-
ράδειγμα αιχμής τη μουσική θεωρία προκειμένου να φανεί η δυνατότητα
ελέγχου που μας παρέχει η επιστήμη στον εντοπισμό ενός μικρού χάρτη
παραμέτρων πριν εισέλθει κανείς στο αισθητικό πεδίο. Η ύπαρξη μιας δι-
αχωριστικής γραμμής μεταξύ του επιστημονικού ελέγχου και αισθητικής
προσέγγισης μετατοπίστηκε αρκετές φορές στην ιστορία ενώ τα τελευ-
ταία χρόνια αμφισβητείται ακόμη και η ίδια της η ύπαρξη. Η παρούσα ερ-
γασία αποτελεί μια επιτομή αυτής της έρευνας εμπλουτισμένη με ακόμα
περισσότερα στοιχεία.
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Περιστέρης Φ. (2019). Ο ουδός (threshold) επιστήμης και αισθητικής. Το παράδειγμα της μουσικής. Epistēmēs Metron Logos, (2), 89–109. https://doi.org/10.12681/eml.20574
- Rubrik
- Publishing partner
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell 4.0 International.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.