Ο ουδός (threshold) επιστήμης και αισθητικής. Το παράδειγμα της μουσικής
Περίληψη
Στο πρώτο μέρος της διδακτορικής διατριβής “Οι τέχνες και οι συ-
ζεύξεις τους στον 20ό αιώνα” η οποία υποστηρίχθηκε με επιτυχία
στις 21 Μαρτίου 2017 στο Ε.Μ.Π. (ΣΕΜΦΕ), αναπτύχθηκαν θέσεις
στηριγμένες στα καθαρά μαθηματικά, τη φυσική και τη βιολογία με πα-
ράδειγμα αιχμής τη μουσική θεωρία προκειμένου να φανεί η δυνατότητα
ελέγχου που μας παρέχει η επιστήμη στον εντοπισμό ενός μικρού χάρτη
παραμέτρων πριν εισέλθει κανείς στο αισθητικό πεδίο. Η ύπαρξη μιας δι-
αχωριστικής γραμμής μεταξύ του επιστημονικού ελέγχου και αισθητικής
προσέγγισης μετατοπίστηκε αρκετές φορές στην ιστορία ενώ τα τελευ-
ταία χρόνια αμφισβητείται ακόμη και η ίδια της η ύπαρξη. Η παρούσα ερ-
γασία αποτελεί μια επιτομή αυτής της έρευνας εμπλουτισμένη με ακόμα
περισσότερα στοιχεία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Περιστέρης Φ. (2019). Ο ουδός (threshold) επιστήμης και αισθητικής. Το παράδειγμα της μουσικής. Epistēmēs Metron Logos, (2), 89–109. https://doi.org/10.12681/eml.20574
- Ενότητα
- Φορέας Έκδοσης
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης.
Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 Non Commercial και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
Οι συγγραφείς μπορούν να καταθέσουν το άρθρο σε ιδρυματικό ή άλλο αποθετήριο ή/και να το δημοσιεύσουν σε άλλη έκδοση, με υποχρεωτική την αναφορά πρώτης δημοσίευσης στο EMΛ
Οι συγγραφείς ενθαρρύνονται να καταθέσουν σε αποθετήριο ή να δημοσιεύσουν την εργασία τους στο διαδίκτυο πριν ή κατά τη διαδικασία υποβολής και αξιολόγησής της.