Για μια νέα σύμπραξη της Παιδαγωγικής του Θεάτρου και του Μουσείου
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η αποτίμηση της σύμπραξης δυο
διεπιστημονικών πεδίων, της Παιδαγωγικής του Θεάτρου και της
Μουσειακής Αγωγής. Θεωρώντας ότι το σύγχρονο μουσείο και η
ανάγκη να προσελκύσει ένα πιο διευρυμένο κοινό το οδηγούν να αναθεω-
ρεί παρόντα μοντέλα εξήγησης και ερμηνείας των συλλογών του, προτεί-
νουμε μια δημιουργική προσέγγιση των μουσειακών εκθεμάτων. Ειδικό-
τερα, η θεατρική προσέγγιση αποτελεί γόνιμο εκπαιδευτικό περιβάλλον
και μέσον ενδυνάμωσης της συνάντησης του μουσειακού αντικειμένου και
των επισκεπτών, τους οποίους εμπλέκει με τρόπο βιωματικό, μέσω θεατρι-
κών ρόλων, στην βαθιά κατανόηση του μουσειακού κόσμου, των αιτιωδών
σχέσεων και της συνολικής πραγματικότητας, η οποία βρίσκεται πίσω από
τα μουσειακά εκθέματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Παπαδόπουλος Σ., & Φιλιππουπολίτη Α. (2019). Για μια νέα σύμπραξη της Παιδαγωγικής του Θεάτρου και του Μουσείου. Epistēmēs Metron Logos, (2), 60–68. https://doi.org/10.12681/eml.20572
- Ενότητα
- Φορέας Έκδοσης
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης.
Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 Non Commercial και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
Οι συγγραφείς μπορούν να καταθέσουν το άρθρο σε ιδρυματικό ή άλλο αποθετήριο ή/και να το δημοσιεύσουν σε άλλη έκδοση, με υποχρεωτική την αναφορά πρώτης δημοσίευσης στο EMΛ
Οι συγγραφείς ενθαρρύνονται να καταθέσουν σε αποθετήριο ή να δημοσιεύσουν την εργασία τους στο διαδίκτυο πριν ή κατά τη διαδικασία υποβολής και αξιολόγησής της.