Για μια νέα σύμπραξη της Παιδαγωγικής του Θεάτρου και του Μουσείου
Abstract
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η αποτίμηση της σύμπραξης δυο
διεπιστημονικών πεδίων, της Παιδαγωγικής του Θεάτρου και της
Μουσειακής Αγωγής. Θεωρώντας ότι το σύγχρονο μουσείο και η
ανάγκη να προσελκύσει ένα πιο διευρυμένο κοινό το οδηγούν να αναθεω-
ρεί παρόντα μοντέλα εξήγησης και ερμηνείας των συλλογών του, προτεί-
νουμε μια δημιουργική προσέγγιση των μουσειακών εκθεμάτων. Ειδικό-
τερα, η θεατρική προσέγγιση αποτελεί γόνιμο εκπαιδευτικό περιβάλλον
και μέσον ενδυνάμωσης της συνάντησης του μουσειακού αντικειμένου και
των επισκεπτών, τους οποίους εμπλέκει με τρόπο βιωματικό, μέσω θεατρι-
κών ρόλων, στην βαθιά κατανόηση του μουσειακού κόσμου, των αιτιωδών
σχέσεων και της συνολικής πραγματικότητας, η οποία βρίσκεται πίσω από
τα μουσειακά εκθέματα.
Article Details
- Come citare
-
Παπαδόπουλος Σ., & Φιλιππουπολίτη Α. (2019). Για μια νέα σύμπραξη της Παιδαγωγικής του Θεάτρου και του Μουσείου. Epistēmēs Metron Logos, (2), 60–68. https://doi.org/10.12681/eml.20572
- Fascicolo
- N. 2 (2019): Issue 2 (Spring 2019)
- Sezione
- Publishing partner
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.