Υποβολές

Λίστα Ελέγχου Προετοιμασίας Υποβολής


Κατά την υποβολή εργασιών στο περιοδικό ή/και συνέδριο, ζητείται από τους Συγγραφείς να επιβεβαιώσουν ότι η υποβολή ανταποκρίνεται στα ακόλουθα κριτήρια. Μη συμβατές υποβολές ενδέχεται να επιστραφούν στους Συγγραφείς.
  • Η υποβολή δεν έχει δημοσιευτεί στο παρελθόν, ούτε έχει υποβληθεί σε άλλο περιοδικό για εξέταση (ή έχει δοθεί μια εξήγηση στα Σχόλια προς τον επιμελητή).
  • Το αρχείο υποβολής είναι σε μορφή αρχείου εγγράφου OpenOffice, Microsoft Word, RTF, ή WordPerfect.
  • Έχουν παρασχεθεί διευθύνσεις URL για τις αναφορές, όπου είναι διαθέσιμες.
  • Το κείμενο έχει μονό διάκενο, χρησιμοποιεί γραμματοσειρά Times New Roman μεγέθους 12, χρησιμοποιεί όπου απαιτείται κείμενο σε πλάγια γραφή και όχι με υπογράμμιση (εκτός από τις διευθύνσεις URL) και όλες οι εικόνες, τα σχήματα και οι πίνακες τοποθετούνται εντός του κειμένου σε κατάλληλα σημεία, και όχι στο τέλος αυτού.
  • Το κείμενο τηρεί τις στυλιστικές και βιβλιογραφικές απαιτήσεις που ορίζονται στις Οδηγίες προς τους Συγγραφείς.

Οδηγίες για τους Συγγραφείς


Γενικές οδηγίες προς τους συγγραφείς

 

Τα άρθρα προς κρίση υποβάλλονται σε αξιολόγηση, βασιζόμενη στον αρχικό έλεγχο της Ομάδας Έκδοσης και Σύνταξης και στις κρίσεις που κατατίθενται από δύο ανώνυμους -και έγκριτους διεθνώς- κριτές, μέλη της Συντακτικής Επιτροπής, της Συμβουλευτικής Επιτροπής ή Ειδικούς Επιστημονικούς Συνεργάτες, ανάλογα με το επιστημονικό πεδίο που αφορά το άρθρο. Η Ομάδα Έκδοσης και Σύνταξης είναι τελικά υπεύθυνη για την αποδοχή, την αναθεώρηση ή την απόρριψη των προς δημοσίευση άρθρων.

Το εκπαιδευτικό υλικό, οι βιβλιοκρισίες, τα άρθρα, οι επιστολές, οι παρουσιάσεις προγραμμάτων και βιβλίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την αγωγή και τη θεολογία, διδακτορικών εργασιών, συνεδρίων, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις των μελών, ειδήσεις σχετικές με τη Θρησκευτική Εκπαίδευση δημοσιεύονται μετά από απόφαση της Ομάδας Έκδοσης και Σύνταξης.

Τα άρθρα και τα κείμενα εκφράζουν απόψεις του συγγραφέα και όχι του περιοδικού ή των μελών των επιτροπών του. Οι συγγραφείς διατηρούν τα πνευματικά δικαιώματα, αλλά όλα τα δικαιώματα έκδοσης (ηλεκτρονικής και έντυπης) ανήκουν στον ιδιοκτήτη και εκδότη (ΚΑΙΡΟΣ).

Τα άρθρα που δημοσιεύονται αποκτούν DOI (Digital Οbject Ιdentifier), μόνιμο ψηφιακό αναγνωριστικό πνευματικής ιδιοκτησίας, σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές ψηφιακής αναγνώρισης αντικειμένων πνευματικής ιδιοκτησίας.

Δεν γίνονται δεκτά άρθρα προς κρίση, εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα κ.ά., που δεν ακολουθούν τις Οδηγίες Αποστολής Εργασίας. Προτείνεται να χρησιμοποιούνται οι φόρμες αποστολής στις οποίες αναγράφονται οι προδιαγραφές.

Ειδικές οδηγίες ανά τύπο δημοσίευσης

Επιστημονικό άρθρο με διπλή τυφλή αξιολόγηση

Τα επιστημονικά άρθρα με διπλή τυφλή αξιολόγηση θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, να μην έχουν δημοσιευθεί ολόκληρα αλλού και να έχουν έκταση μεταξύ 3000 και 6000 λέξεων. Κατά την αρχική παραλαβή, η Ομάδα Έκδοσης και Σύνταξης απαντά στον αποστολέα για τη μη αποδοχή, εφόσον το άρθρο δεν συμφωνεί με τον σκοπό και τα πεδία ή τις προδιαγραφές του περιοδικού ή της δημοσίευσης, ή την αποδοχή του άρθρου και την αποστολή του για «ανώνυμη» αξιολόγηση σε δύο επιπλέον κριτές.

Το κείμενο του επιστημονικού άρθρου μπορεί να κατατεθεί  μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Τα άρθρα θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, να μην έχουν δημοσιευθεί ολόκληρα αλλού και να έχουν έκταση μεταξύ 3000 και 6000 λέξεων. Κατά την αρχική παραλαβή, η Ομάδα Έκδοσης και Σύνταξης απαντά στον αποστολέα για τη μη αποδοχή, εφόσον το άρθρο δεν συμφωνεί με τον σκοπό και τα πεδία ή τις προδιαγραφές του περιοδικού ή της δημοσίευσης, ή την αποδοχή του άρθρου και την αποστολή του για «ανώνυμη» αξιολόγηση σε δύο επιπλέον κριτές.

Το κείμενο συντάσσεται με βάση την ΦΟΡΜΑ και τις οδηγίες.

Εκπαιδευτικό υλικό

Το υποβαλλόμενο εκπαιδευτικό υλικό είναι καλό να έχει χρησιμοποιηθεί στην πράξη. Αυτό μπορεί να είναι σχέδια μαθήματος, σενάρια διδασκαλίας, τεχνικές και δράσεις κ.ά. Κριτήριο δημοσίευσης είναι η παιδαγωγική αρτιότητα και χρησιμότητά τους για τον εκπαιδευτικό της τάξης.

Το κείμενο του εκπαιδευτικού υλικού μπορεί να κατατεθεί μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Το κείμενο συντάσσεται με βάση την παρακάτω ΦΟΡΜΑ και τις οδηγίες.

Άλλα κείμενα

Αυτά μπορεί να είναι βιβλιοκρισίες, σύντομα άρθρα, επιστολές, παρουσιάσεις προγραμμάτων και βιβλίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την αγωγή και τη θεολογία, παρουσιάσεις διδακτορικών εργασιών, παρουσιάσεις συνεδρίων, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις μελών, ειδήσεις σχετικές με τη Θρησκευτική Εκπαίδευση κ.ά.

Τα άλλα κείμενα μπορούν να κατατεθούν  μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ στο αντίστοιχο σημείο Υποβολής

Το κείμενο συντάσσεται με βάση την παρακάτω ΦΟΡΜΑ και τις οδηγίες

Επιστημονικά άρθα


Το περιοδικό ενδιαφέρεται κυρίως να δημοσιεύει άρθρα μετά από αξιολόγηση (peer review), από δύο ανεξάρτητους κριτές, οι οποίοι αξιολογούν το άρθρο χωρίς να γνωρίζουν το όνομα/τα ονόματα του συγγραφέα/των συγγραφέων. Τα κριτήρια της αξιολόγησης αφορούν την επιστημονική αρτιότητα καθώς και το επιστημονικό και ερευνητικό ενδιαφέρον του άρθρου.

Τα άρθρα θα πρέπει να είναι πρωτότυπα, να μην έχουν δημοσιευθεί ολόκληρα αλλού και να έχουν έκταση μεταξύ 3000 και 6000 λέξεων. Κατά την αρχική παραλαβή, η Ομάδα Έκδοσης και Σύνταξης απαντά στον αποστολέα για τη μη αποδοχή, εφόσον το άρθρο δεν συμφωνεί με τον σκοπό και τα πεδία ή τις προδιαγραφές του περιοδικού ή της δημοσίευσης, ή την αποδοχή του άρθρου και την αποστολή του για «ανώνυμη» αξιολόγηση σε δύο επιπλέον κριτές.

Το κείμενο του επιστημονικού άρθρου μπορεί να κατατεθεί μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Εκπαιδευτικό Υλικό χωρίς διπλή αξιολόγηση


Το υποβαλλόμενο εκπαιδευτικό υλικό είναι καλό να έχει χρησιμοποιηθεί στην πράξη. Αυτό μπορεί να είναι σχέδια μαθήματος, σενάρια διδασκαλίας, τεχνικές και δράσεις κ.ά. Κριτήριο δημοσίευσης είναι η παιδαγωγική αρτιότητα και χρησιμότητά τους για τον εκπαιδευτικό της τάξης.

Το κείμενο του εκπαιδευτικού υλικού μπορεί να κατατεθεί μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Σύντομα άρθρα


Άλλα κείμενα προς δημοσίευση μπορεί να είναι βιβλιοκρισίες, σύντομα άρθρα, επιστολές, παρουσιάσεις προγραμμάτων και βιβλίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την αγωγή και τη θεολογία, παρουσιάσεις διδακτορικών εργασιών, παρουσιάσεις συνεδρίων, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις μελών, ειδήσεις σχετικές με τη Θρησκευτική Εκπαίδευση κ.ά.

Το κείμενο των άλλων κειμένων μπορεί να κατατεθεί μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Βιβλιοκρισίες


Άλλα κείμενα προς δημοσίευση μπορεί να είναι βιβλιοκρισίες, σύντομα άρθρα, επιστολές, παρουσιάσεις προγραμμάτων και βιβλίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την αγωγή και τη θεολογία, παρουσιάσεις διδακτορικών εργασιών, παρουσιάσεις συνεδρίων, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις μελών, ειδήσεις σχετικές με τη Θρησκευτική Εκπαίδευση κ.ά.

Το κείμενο των άλλων κειμένων μπορεί να κατατεθεί μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Επιστολές


Άλλα κείμενα προς δημοσίευση μπορεί να είναι βιβλιοκρισίες, σύντομα άρθρα, επιστολές, παρουσιάσεις προγραμμάτων και βιβλίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την αγωγή και τη θεολογία, παρουσιάσεις διδακτορικών εργασιών, παρουσιάσεις συνεδρίων, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις μελών, ειδήσεις σχετικές με τη Θρησκευτική Εκπαίδευση κ.ά.

Το κείμενο των άλλων κειμένων μπορεί να κατατεθεί μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Παρουσίαση συνεδρίου


Άλλα κείμενα προς δημοσίευση μπορεί να είναι βιβλιοκρισίες, σύντομα άρθρα, επιστολές, παρουσιάσεις προγραμμάτων και βιβλίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση, την αγωγή και τη θεολογία, παρουσιάσεις διδακτορικών εργασιών, παρουσιάσεις συνεδρίων, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις μελών, ειδήσεις σχετικές με τη Θρησκευτική Εκπαίδευση κ.ά.

Το κείμενο των άλλων κειμένων μπορεί να κατατεθεί μέσω της πλατφόρμας του ΕΚΤ.

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων


Τα ονόματα και οι διευθύνσεις email που καταχωρούνται στις ιστοσελίδες του περιοδικού θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τους καθορισμένους σκοπούς του περιοδικού και δεν θα διατίθενται για κανένα άλλο σκοπό ή σε κανένα τρίτο μέρος.