Παρέμβαση με κουνέλι ως ζώο συντροφιάς σε δημόσιο παιδικό σταθμό
Περίληψη
Μελετήθηκαν και καταγράφηκαν οι αντιδράσεις μαθητών και μελών του προσωπικού σε δημόσιο νηπιαγωγείο. Επιλέχθηκε μια ομάδα από 39 κλινικά υγιή νήπια, ηλικίας 2,5 έως 4 ετών. Έγινε χρήση σχετικού σταθμισμένου ερωτηματολογίου για τα νήπια και τους εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου. Με την παρουσία του ζώου, αυξήθηκε σημαντικά η ικανότητα κοινωνικοποίησης, επικοινωνίας και έκφρασης συναισθημάτων των νηπίων. Οι εκπαιδευτικοί θεώρησαν την παρέμβαση ιδιαίτερα θετική. Συμπεραίνεται ότι η εν λόγω παρέμβαση είναι εφικτή, χαμηλού κόστους, χωρίς απαίτηση για εξειδικευμένο προσωπικό. Αυτό συμβαίνει επειδή το κουνέλι είναι δημοφιλές, γνωστό στα παιδιά ζώο, ως εκ τούτου η επέμβαση ήταν επιτυχής και αποτελεσματική παρέχοντας στα παιδιά ευκαιρίες μάθησης και εξοικείωσης με τα ζώα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
LOUKAKI (Κ. ΛΟΥΚΑΚΗ) K., & KOUKOUTSAKIS (Π. ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗΣ) P. (2017). Παρέμβαση με κουνέλι ως ζώο συντροφιάς σε δημόσιο παιδικό σταθμό. Περιοδικό της Ελληνικής Κτηνιατρικής Εταιρείας, 65(1), 43–48. https://doi.org/10.12681/jhvms.15512
- Τεύχος
- Τόμ. 65 Αρ. 1 (2014)
- Ενότητα
- Research Articles
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης.
Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 Non Commercial και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
Οι συγγραφείς μπορούν να καταθέσουν το άρθρο σε ιδρυματικό ή άλλο αποθετήριο ή/και να το δημοσιεύσουν σε άλλη έκδοση, με υποχρεωτική την αναφορά πρώτης δημοσίευσης στο J Hellenic Vet Med Soc
Οι συγγραφείς ενθαρρύνονται να καταθέσουν σε αποθετήριο ή να δημοσιεύσουν την εργασία τους στο διαδίκτυο πριν ή κατά τη διαδικασία υποβολής και αξιολόγησής της.