Παρέμβαση με κουνέλι ως ζώο συντροφιάς σε δημόσιο παιδικό σταθμό


Δημοσιευμένα: Δεκ 20, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
κατοικίδιο ζώο κουνέλι νηπιαγωγείο παρεμβάσεις με τη βοήθεια ζώων σκύλος
K. LOUKAKI (Κ. ΛΟΥΚΑΚΗ)
P. KOUKOUTSAKIS (Π. ΚΟΥΚΟΥΤΣΑΚΗΣ)
Περίληψη

Μελετήθηκαν και καταγράφηκαν οι αντιδράσεις μαθητών και μελών του προσωπικού σε δημόσιο νηπιαγωγείο. Επιλέχθηκε μια ομάδα από 39 κλινικά υγιή νήπια, ηλικίας 2,5 έως 4 ετών. Έγινε χρήση σχετικού σταθμισμένου ερωτηματολογίου για τα νήπια και τους εκπαιδευτικούς του νηπιαγωγείου. Με την παρουσία του ζώου, αυξήθηκε σημαντικά η ικανότητα κοινωνικοποίησης, επικοινωνίας και έκφρασης συναισθημάτων των νηπίων. Οι εκπαιδευτικοί θεώρησαν την  παρέμβαση ιδιαίτερα θετική. Συμπεραίνεται ότι η εν λόγω παρέμβαση είναι εφικτή, χαμηλού κόστους, χωρίς απαίτηση για εξειδικευμένο προσωπικό. Αυτό συμβαίνει επειδή το κουνέλι είναι δημοφιλές, γνωστό στα παιδιά ζώο, ως εκ τούτου η επέμβαση ήταν επιτυχής και αποτελεσματική παρέχοντας στα παιδιά ευκαιρίες μάθησης και εξοικείωσης με τα ζώα.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Research Articles
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Adbill M.N, Juppe D. (2000) Pets in Therapy. Ravensdale, Idyll Arbor.
Arken M (1984) There is a real dog in the classroom. Children Environ Q 1:23-26.
Arkow P (1981) Pet therapy: a study and resource guide for the use of companion animals in selected therapies. In: Standards of Practice for Animal Assisted Activities and Animal Assisted Therapies, 2nd edn. Delta Society, Renton, pp. 146-174.
Bekker BR (1986) Adolescent Pet Owners vs. Non-Owners: Friendship and Loneliness. Doctoral Dissertation University of Pennsylvania.
Brandley Bays T, Lighthoot T, Mayer J (2006) Exotic Pet Behavior: Birds, Reptiles and Small Mammals. Saunders, Philadelphia.
Brown-Harcourt F (2001) Textbook of Rabbit Medicine. .Academic Press, London.
Condoret A (1983) Speech and companion animals: experiments with normal and disturbed nursery school children, cited. In: A. Katcher and A. Beck (eds) New Perspectives in our Lives with Companion Animals. Pennsylvania University Press, Philadelphia, pp. 110-150.
Corsons SA, Corson ED, Gynne P (1977) Pet dogs as nonverbal communication links in hospital psychiatry. Compreh Psych 18:61-72.
Delta Society (2005) Animals in the classroom. Delta Society, Renton.
Dimitrijevic I (2009) Animal assisted therapy a new trend in the treatment of children and adults. Psych Dnubina 21:236-241.
Kaminski M, Pellino T, Wish J (2002) Play and pets: the physical and emotional impact of child-life and pet and pet therapy on hospitalized children. Child Health Care 31:321-335
Katcher & A.Beck (2005) New Perspectives in our Lives with Companion Animals. Pennsylvania University Press, Philadelphia.
Kaye DM (1984) Animal affection and student behavior. In (ed: Hart LA) The Pets Connection. Hawthorne Press, Minneapolis, pp. 67-97.
Melson GF (2003) Child development and human companion animal bond. Am Behav Sci 47:31-39.
Nimer J, Lundahl (2006) Animal assisted therapy: a meta-analysis. Anthrozoos 20:225-238.
Rud AG, Beck AM ( 2003) Companion animals in Indiana elementary schools. Anthrozoos 16:241-253.
Shalev A, Ben-Mondehai D (1996) Snakes: interactions with children with disabilities and the elderly. Some psychological consideration. Anthrozoos 9:182-187.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)