Τόμ. 22 Αρ. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Πληροφορίες για το Τεύχος
Editorial
Άρθρα
Επιδράσεις από την αντιστροφή της μάθησης στη φυσική αγωγή: επισκόπηση ερευνών
Θεοφάνης Τσακιρίδης
Διερεύνηση στερεοτυπικών αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την καινοτομικότητα και την αποτελεσματικότητα σε σχέση με το φύλο και την ηλικία τους
Ευστάθιος Ξαφάκος, Αικατερίνη Βάσιου, Σταυρούλα Καλδή, Βασίλειος Σταυρόπουλος, Αλεξάνδρα Σταυριανουδάκη, Βασιλική Τζίκα
Κονστρουκτιβιστικό παράδειγμα έρευνας - αξιολόγησης του μεντορικού έργου
Κωνσταντίνος Γριβόπουλος
Διαχείριση της εκπαιδευτικής αλλαγής υπό το πρίσμα της σχολικής διοίκησης: μία πρόταση εφαρμογής σε επίπεδο σχολικής μονάδας
Αγορίτσα Μακρή, Γεωργία Μουστακάκη, Βασιλική Νίνου