Vol. 22 No. 1 (2024): ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Πληροφορίες για το Τεύχος
Editorial
Άρθρα
Ψηφιακός γραμματισμός και ψηφιακή εκπαίδευση: Στοχεύοντας στην καταπολέμηση του ψηφιακού χάσματος
Sofia Theodor Papadimitriou
Η ενσυναίσθηση στη διδασκαλία της ιστορίας: μεθοδολογικές προσεγγίσεις
Κωνσταντίνος Καρναβάς
Διερεύνηση στερεοτυπικών αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με την καινοτομικότητα και την αποτελεσματικότητα σε σχέση με το φύλο και την ηλικία τους
Ξαφάκος Ευστάθιος, Αικατερίνη Βάσιου, Σταυρούλα Καλδή, Βασίλειος Σταυρόπουλος, Αλεξάνδρα Σταυριανουδάκη, Βασιλική Τζίκα
Κονστρουκτιβιστικό παράδειγμα έρευνας - αξιολόγησης του μεντορικού έργου
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΡΙΒΟΠΟΥΛΟΣ
Διαχείριση της εκπαιδευτικής αλλαγής υπό το πρίσμα της σχολικής διοίκησης: μία πρόταση εφαρμογής σε επίπεδο σχολικής μονάδας
Αγορίτσα Θωμά Μακρή, Γεωργία Μουστακάκη, Βασιλική Νίνου