Η ενσυναίσθηση στη διδασκαλία της ιστορίας: μεθοδολογικές προσεγγίσεις
Abstract
Στην παρούσα μελέτη επιλέχθηκε ως θέμα η βιβλιογραφική διερεύνηση της συμβολής της ενσυναισθητικής προσέγγισης στη διδασκαλία της ιστορίας στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο για την ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης των μαθητών, μιας και η ιστορία ως μάθημα παρέχει ευρύ πεδίο εφαρμογής καινοτόμων διδακτικών μεθοδολογιών. Ως εκ τούτου, κρίθηκε σκόπιμο και εξαιρετικά ενδιαφέρον να μελετηθεί η αξιοποίηση της ιστορικής ενσυναίσθησης στην τάξη για την -μέσω αυτής- ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης στους μαθητές, εντάσσοντάς την στο πλαίσιο των εργασιών που αφορούν την ανανέωση των πρακτικών στη διδακτική της ιστορίας, αλλά και για τον προβληματισμό και την πρόκληση του ενδιαφέροντος των εκπαιδευτικών που διδάσκουν -και αγαπούν- το μάθημα της ιστορίας, τόσο στο Δημοτικό όσο και στο Γυμνάσιο.
Article Details
- Section
- Άρθρα