Το Animation στην εκπαίδευση: Η περίπτωση ενός σχολικού βιωματικού εργαστηρίου για την δημιουργία από τους μαθητές ενός επίκαιρου κοινωνικού μηνύματος
Δημοσιευμένα:
Dec 4, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Animation Άτυπες Μορφές Εκπαίδευσης Γαλλική Ορολογία Κλασικό Μοντέλο Αφήγησης Μορφολογική Ανάλυση
Περίληψη
Στην εργασία αυτή περιγράφονται οι βασικές αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης ενός
σχολικού βιωματικού εργαστηρίου στο οποίο αξιοποιούνται οι αφηγηματικές και
μορφολογικές δυνατότητες της τεχνικής του animation για τη δημιουργία ενός
επίκαιρου κοινωνικού μηνύματος από τους μαθητές της πρώτης λυκείου της
Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά. Επίσης, γίνεται μορφολογική ανάλυση της ταινίας
animation, η οποία προέκυψε από το εργαστήριο, και σύνδεση της αφηγηματικής
δομής της με τη διδακτική στρατηγική του εργαστηρίου. Τέλος, γίνεται μια
διερεύνηση της πιθανής παιδαγωγικής αξιοποίησης του εργαστηρίου και της ταινίας
που προέκυψε από αυτό στο πλαίσιο συγκεκριμένων αρχών ενεργητικής μάθησης
τόσο στην κλασσική όσο και στη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Τεύχος
- Τόμ. 12 Αρ. 2 (2016)
- Ενότητα
- Μέρος δεύτερο / Section 2
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.