Το Animation στην εκπαίδευση: Η περίπτωση ενός σχολικού βιωματικού εργαστηρίου για την δημιουργία από τους μαθητές ενός επίκαιρου κοινωνικού μηνύματος
Abstract
Στην εργασία αυτή περιγράφονται οι βασικές αρχές σχεδιασμού και υλοποίησης ενός
σχολικού βιωματικού εργαστηρίου στο οποίο αξιοποιούνται οι αφηγηματικές και
μορφολογικές δυνατότητες της τεχνικής του animation για τη δημιουργία ενός
επίκαιρου κοινωνικού μηνύματος από τους μαθητές της πρώτης λυκείου της
Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά. Επίσης, γίνεται μορφολογική ανάλυση της ταινίας
animation, η οποία προέκυψε από το εργαστήριο, και σύνδεση της αφηγηματικής
δομής της με τη διδακτική στρατηγική του εργαστηρίου. Τέλος, γίνεται μια
διερεύνηση της πιθανής παιδαγωγικής αξιοποίησης του εργαστηρίου και της ταινίας
που προέκυψε από αυτό στο πλαίσιο συγκεκριμένων αρχών ενεργητικής μάθησης
τόσο στην κλασσική όσο και στη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Article Details
- Come citare
-
- Fascicolo
- V. 12 N. 2 (2016)
- Sezione
- Μέρος δεύτερο / Section 2