Τα εκπαιδευτικά περιοδικά στην Ελλάδα
Abstract
Στο πλαίσιο του 8ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με θέμα «Καινοτομία & Έρευνα στην Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση & στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνίας», που συνδιοργάνωσαν το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), το Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ), η Ελληνογερμανική Αγωγή και το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας του ΕΑΠ, πραγματοποιήθηκε στις 8 Νοεμβρίου 2015 στην Αθήνα, πάνελ με θέμα «Τα εκπαιδευτικά περιοδικά στην Ελλάδα».
Στο πάνελ συμμετείχαν εκπρόσωποι από 7 περιοδικά, 6 ηλεκτρονικά και 1 έντυπο. Πιο συγκεκριμένα, έλαβαν μέρος οι: Αντώνης Λιοναράκης, Μαρία Νιάρη, Γκέλη Μανούσου, Σοφία Παπαδημητρίου – περιοδικό OpenEducation, Άννα Αποστολίδου - ΕΑΠ, Χριστίνα Κάλφογλου –περιοδικό ResearchPapersinLanguageTeachingandLearning, Μιχαήλ Καλογιαννάκης – περιοδικό Προσχολική και Σχολική Εκπαίδευση, Σπύρος Κιουλάνης – περιοδικό Εκπ@ιδευτικός Κύκλος, Αναστασία Παπαϊωάννου – περιοδικό Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού, Αλιβίζος Σοφός – περιοδικό Παιδαγωγικά Ρεύματα στο Αιγαίο & Κώστας Καραδημητρίου – περιοδικό Έρευνα στην Εκπαίδευση (γραπτή τοποθέτηση επί των αξόνων λόγω αδυναμίας φυσικής παρουσίας).
Article Details
- How to Cite
-
Νιάρη Μ., Λιοναράκης Α., Μανούσου Ε., & Παπαδημητρίου Σ. (2015). Τα εκπαιδευτικά περιοδικά στην Ελλάδα. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 11(1), 132–134. https://doi.org/10.12681/jode.9844
- Issue
- Vol. 11 No. 1 (2015)
- Section
- Section 2
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.