Σχεδιάζοντας Ιστο-εξερευνήσεις για το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Abstract
Η παρούσα εισήγηση έχει στόχο να παρουσιάσει σύντομα το θεωρητικό πλαίσιο μιας δομημένης διερευνητικής δραστηριότητας στον Παγκόσμιο Ιστό (WebQuest ήιστο-εξερεύνηση) και να εστιάσει σε ένα παράδειγμα πρακτικής εφαρμογής. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται ο σχεδιασμός, οι στόχοι και τα στάδια μιας ιστο-εξερεύνησης, ιστότοποι αναζήτησης και υλοποίησης σχετικών δραστηριοτήτων και μια πρακτική εφαρμογή με στόχο την ανάπτυξη αντίστοιχων δραστηριοτήτων τόσο στη φυσική σχολική τάξη όσο και σε περιβάλλοντα που αξιοποιούνται στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση, όπως η Webex (ομόχρονα), η e-class και η e-me (ετερόχρονα).
Article Details
- Come citare
-
- Sezione
- Μέρος δεύτερο / Section 2
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 4.0 Internazionale.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).