Παράγοντες Πρόβλεψης της Ικανοποίησης των Φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Аннотация
Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να καταγράψει το βαθμό στον οποίο συμμετέχουν στην πρόβλεψη της ικανοποίησης των φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου από τις σπουδές τους η αλληλεπίδραση που είχαν με τον/την καθηγητή/τρια σύμβουλο, η αποτελεσματικότητα του καθηγητή – συμβούλου και η αξιολόγηση του προγράμματος της θεματικής ενότητας. Για την έρευνα χρησιμοποιήσαμε τη μέθοδο του ερωτηματολογίου το οποίο διανείμαμε σε ενενήντα τέσσερις προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΕΑΠ κατά τη διάρκεια των Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η επιλογή του ερωτηματολογίου βασίστηκε σε προηγούμενη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε ξένο πανεπιστήμιο και η επεξεργασία και η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με το πρόγραμμα στατιστικής επεξεργασίας SPSS 20. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η αξιολόγηση του προγράμματος ήταν υπεύθυνη για το 34% της διακύμανσης της ικανοποίησης ενώ οι υπόλοιπες μεταβλητές δεν ερμήνευσαν κάποιο επιπλέον ποσοστό της διακύμανσης. Τα ευρήματα της έρευνας αναφέρονται και στις συσχετίσεις των παραπάνω παραγόντων με την ικανοποίηση των φοιτητών. Τα συμπεράσματα της έρευνας είναι σημαντικά για όλα τα πανεπιστήμια που παρέχουν μάθηση από απόσταση έτσι ώστε να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και το επίπεδο σπουδών των φοιτητών τους. Επιπλέον, η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί κίνητρο για περεταίρω έρευνα στο πεδίο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από Ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια.
Article Details
- Как цитировать
-
- Выпуск
- Том 14 № 1 (2018)
- Раздел
- Μέρος πρώτο / Section 1