Το στερεοσκόπιο του smart phone και του tablet στη μαθησιακή δραστηριότητα στη τάξη αλλά και στην μελέτη του περιβάλλοντος. Η σωστή χρήση των κινητών τηλεφώνων και των tablets
Abstract
Article Details
- How to Cite
-
Αιβαλιώτης Δ., Φραγγατζής Π., Κατάκαλου Β., Παυλής Γ., Γιαβρίμης Ρ., Βασιλείου Δ., Σίσκας Α., Αθηνιώτης Α., Κουτσούμπας Ι., Κλειδαράς Α., Βαμβουρέλλης Δ., Βαλαβάνης Γ., Σαλιαμπούκος Θ., Σάκκης Α.-Π., Κεχρινιώτη Μ.-Ν., Κεχρινιώτης Π., Καζαντζή Ε., Γαλής Ε., Βαφέας Α., Καρούλης Δ., Μπέττι Γ. Ο., Βαρβάρας Κ., Φραγγατζής Δ., & Ταμβακέρας Β. (2019). Το στερεοσκόπιο του smart phone και του tablet στη μαθησιακή δραστηριότητα στη τάξη αλλά και στην μελέτη του περιβάλλοντος. Η σωστή χρήση των κινητών τηλεφώνων και των tablets. Open Schools Journal for Open Science, 2(1), 320–329. https://doi.org/10.12681/osj.19528
- Issue
- Vol. 2 No. 1
- Section
- Greece
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).