Οικογένεια και μαθησιακές δυσκολίες
Περίληψη
Το άρθρο, το οποίο συνιστά μέρος μίας ευρύτερης εργασίας[1], πραγματεύεται τρία βασικά ζητήματα που σχετίζονται με τις οικογένειες με παιδί με μαθησιακές δυσκολίες. Ειδικότερα, μελετά: (1) τη δυναμική της οικογένειας, (2) τους παράγοντες στη λειτουργία της οικογένειας που ενισχύουν την ύπαρξη μαθησιακής δυσκολίας (Μ.Δ.) και (3) τον ρόλο της παρέμβασης. Η εργασία αναδεικνύει ότι η μαθησιακή δυσκολία (Μ.Δ.) επιδρά στη δυναμική των σχέσεων οικογένειας – παιδιού και αντίστροφα. Επίσης, η οικογένεια μπορεί να συμβάλει θετικά ή/και αρνητικά στην εξέλιξη ενός παιδιού με Μ.Δ. Τέλος, η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών δεν θα πρέπει να στοχεύει μόνο στο παιδί με Μ.Δ. αλλά και στο πλαίσια αλληλεπίδρασής του: Την οικογένεια, το σχολείο και την κοινότητα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Τσαμπαρλή Α. (2022). Οικογένεια και μαθησιακές δυσκολίες . Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 11(1), 89–97. https://doi.org/10.12681/revmata.31186
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 1 (2018)
- Ενότητα
- Διάλογος
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.