Οικογένεια και μαθησιακές δυσκολίες
Abstract
Το άρθρο, το οποίο συνιστά μέρος μίας ευρύτερης εργασίας[1], πραγματεύεται τρία βασικά ζητήματα που σχετίζονται με τις οικογένειες με παιδί με μαθησιακές δυσκολίες. Ειδικότερα, μελετά: (1) τη δυναμική της οικογένειας, (2) τους παράγοντες στη λειτουργία της οικογένειας που ενισχύουν την ύπαρξη μαθησιακής δυσκολίας (Μ.Δ.) και (3) τον ρόλο της παρέμβασης. Η εργασία αναδεικνύει ότι η μαθησιακή δυσκολία (Μ.Δ.) επιδρά στη δυναμική των σχέσεων οικογένειας – παιδιού και αντίστροφα. Επίσης, η οικογένεια μπορεί να συμβάλει θετικά ή/και αρνητικά στην εξέλιξη ενός παιδιού με Μ.Δ. Τέλος, η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών δεν θα πρέπει να στοχεύει μόνο στο παιδί με Μ.Δ. αλλά και στο πλαίσια αλληλεπίδρασής του: Την οικογένεια, το σχολείο και την κοινότητα.
Article Details
- How to Cite
-
Τσαμπαρλή Α. (2022). Οικογένεια και μαθησιακές δυσκολίες . Pedagogical Trends in the Aegean, 11(1), 89–97. https://doi.org/10.12681/revmata.31186
- Issue
- Vol. 11 No. 1 (2018)
- Section
- Διάλογος
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.