Παιδαγωγική αξιοποίηση κινηματογραφικής ταινίας και βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία
Περίληψη
Το ενδιαφέρον του άρθρου εστιάζεται στην πρακτική αξιοποίηση της ταινίας και του βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σε αυτό παρουσιάζονται πέντε πρακτικές ανάλυσης οπτικοακουστικών κειμένων που βασίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία: 1. ο οπτικοακουστικός διάλογος, 2. η δεξαμενή ιδεών, 3. η ανάλυση οπτικοακουστικού περιεχομένου σε μικτές ομάδες εργασίας, 4 η ανάλυση περιεχομένου σε επάλληλους κύκλους εργασίας και 5. η ανάλυση κινηματογραφικής ταινίας σε ομάδες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Σοφός Α. (2022). Παιδαγωγική αξιοποίηση κινηματογραφικής ταινίας και βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο, 12(1), 75–91. https://doi.org/10.12681/revmata.32043
- Τεύχος
- Τόμ. 12 Αρ. 1 (2021)
- Ενότητα
- Θεωρείο
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.