Παιδαγωγική αξιοποίηση κινηματογραφικής ταινίας και βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία


Αλιβίζος Σοφός
Abstract

Το ενδιαφέρον του άρθρου εστιάζεται στην πρακτική αξιοποίηση της ταινίας και του βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σε αυτό παρουσιάζονται πέντε πρακτικές ανάλυσης οπτικοακουστικών κειμένων που βασίζονται στη διεθνή βιβλιογραφία: 1. ο οπτικοακουστικός διάλογος, 2. η δεξαμενή ιδεών, 3. η ανάλυση οπτικοακουστικού περιεχομένου σε μικτές ομάδες εργασίας, 4 η ανάλυση περιεχομένου σε επάλληλους κύκλους εργασίας και 5. η ανάλυση κινηματογραφικής ταινίας σε ομάδες.

Article Details
  • Section
  • Θεωρείο
Downloads
Download data is not yet available.