Μετασχηματισμός: ένα κεντρικό ζήτημα στη μάθηση και στη διδασκαλία
Abstract
Σε πολλά κείμενα που αναφέρονται σε ζητήματα μάθησης και οργάνωσης της διδασκαλίας η έννοια του μετασχηματισμού είναι κεντρική. Με αφορμή το κείμενο του Α. Σοφού στο παρόν τεύχος, στο οποίο (στην παράδοση του Kron) ανα-φέρεται ότι: «…ο εκπαιδευτικός καλείται να «μετασχηματίσει» την ακαδημαϊκή/σχολική γνώση, δηλαδή τις επιστημονικές γνώσεις, θεωρώντας τις, όχι ως δευτερογενείς γνώσεις, τις οποίες πρέπει να μεταφέρει στους μαθητές χωρίς καμία παιδαγωγική και διδακτική παρεμβολή, αλλά ως ση-μείο αναφοράς για τη δημιουργία εκπαιδευτικών περιβαλλόντων εργασίας από όπου θα πα-ραχθούν γνώσεις», θα επιχειρήσουμε σε αυτό το σημείωμα να αναφερθούμε στις δύο όψεις του μετασχηματισμού: στο μετασχηματισμό της γνώσης από την πλευρά του μαθητή και στο μετασχηματισμό της γνώσης από την πλευρά του εκπαιδευτικού.
Article Details
- How to Cite
-
Σκούρτου Ε. (2022). Μετασχηματισμός: ένα κεντρικό ζήτημα στη μάθηση και στη διδασκαλία. Pedagogical Trends in the Aegean, 5(1), 98–99. https://doi.org/10.12681/revmata.31100
- Issue
- Vol. 5 No. 1 (2011)
- Section
- Διάλογος
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.