Μελέτη περίπτωσης: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και το πολιτιστικό έντυπο «Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Αθήνα» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης Ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
Abstract
Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση του βαθμού της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Αθήνα» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης καθώς και του συνοδευτικού του εντύπου ως προς την προαγωγή της γνώσης των μαθητών. Οι συμμετέχοντες ήταν 23 μαθήτριες, ηλικίας 12 ετών, οι οποίες επιλέχθηκαν με «βολική» δειγματοληψία. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, ατομικού τύπου ημι-δομημένη συνέντευξη ειδικού και εφαρμόστηκε η τεχνική της ανάλυσης περιεχομένου του εντύπου. Ο συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής προσέγγισης που εφαρμόστηκε στην έρευνα κατέδειξε ότι οι στόχοι των υπευθύνων του μουσείου να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα και ένα έντυπο που θα επιδρούν θετικά στο γνωστικό, νοητικό και συναισθηματικό τομέα φαίνεται να συμπίπτουν με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των απαντήσεων των μαθητριών στα ερωτηματολόγια. Επιπλέον, διατυπώθηκαν προτάσεις για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και άλλων μουσείων της Αθήνας και της Ελλάδας.
Article Details
- How to Cite
-
Κυζίρη Α. (2022). Μελέτη περίπτωσης: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και το πολιτιστικό έντυπο «Η καθημερινή ζωή στην αρχαία Αθήνα» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης Ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Pedagogical Trends in the Aegean, 6(1), 58–68. https://doi.org/10.12681/revmata.31129
- Issue
- Vol. 6 No. 1 (2013)
- Section
- Θεωρείο
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.