Ειδικές ανάγκες # δυσκολίες μάθησης: Ορισμοί και τάσεις
Abstract
Στο παρόν άρθρο γίνεται μια σύντομη αναφορά στους λόγους που υιοθετείται ο όρος δυσκολίες μάθησης αντί του αντίστοιχου ‘ειδικές ανάγκες’ για να περιγράψει τόσο τις ανάγκες όσο και τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζουν οι μαθητές/τριες, που χαρακτηρίζονται ως μαθητές με ειδικές ανάγκες. Στόχος του άρθρου είναι να αναδομήσει τις υπάρχουσες αντιλήψεις που έχουν παγιωθεί μέσα από τη χρήση του όρου ‘ειδικές ανάγκες. Προτείνεται η χρήση του όρου ‘δυσκολίες μάθησης’ με στόχο τη δόμηση αντιλήψεων και στάσεων, που θα είναι κοινωνικά και εκπαιδευτικά προσανατολισμένες για την αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση των μαθητών/τριών με δυσκολίες μάθησης.
Article Details
- How to Cite
-
Τραγουλιά Ε. (2022). Ειδικές ανάγκες # δυσκολίες μάθησης: Ορισμοί και τάσεις. Pedagogical Trends in the Aegean, 11(1), 4–9. https://doi.org/10.12681/revmata.31178
- Issue
- Vol. 11 No. 1 (2018)
- Section
- Θεωρείο
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.