Μεθοδολογία παιδαγωγικής ανάλυσης κινηματογραφικής ταινίας Methodik pädagogischer Spielfilmanalyse Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg στο Μάιντς
Abstract
Στο παρακάτω άρθρο παρουσιάζεται μια προσέγγιση-ανάλυση σημαντικών σκηνών-κλειδιών προσανατολιζόμενη στην ανάλυση ταινιών του Faulstich και της αντικειμενικής ερμηνευτικής του Oevermann. Επεξηγείται ο όρος "Καθορισμός παιδαγωγικής περίπτωσης" και ακολουθούν τα "Βήματα της ανάλυσης" και το "Παράρτημα".
Article Details
- How to Cite
-
Beck, C. (2022). Μεθοδολογία παιδαγωγικής ανάλυσης κινηματογραφικής ταινίας Methodik pädagogischer Spielfilmanalyse Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg στο Μάιντς. Pedagogical Trends in the Aegean, 12(1), 30–38. https://doi.org/10.12681/revmata.32035
- Issue
- Vol. 12 No. 1 (2021)
- Section
- Θεωρείο
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
Download data is not yet available.