Μεθοδολογία παιδαγωγικής ανάλυσης κινηματογραφικής ταινίας Methodik pädagogischer Spielfilmanalyse Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg στο Μάιντς
Abstract
Στο παρακάτω άρθρο παρουσιάζεται μια προσέγγιση-ανάλυση σημαντικών σκηνών-κλειδιών προσανατολιζόμενη στην ανάλυση ταινιών του Faulstich και της αντικειμενικής ερμηνευτικής του Oevermann. Επεξηγείται ο όρος "Καθορισμός παιδαγωγικής περίπτωσης" και ακολουθούν τα "Βήματα της ανάλυσης" και το "Παράρτημα".
Article Details
- How to Cite
 - 
								Beck, C. (2022). Μεθοδολογία παιδαγωγικής ανάλυσης κινηματογραφικής ταινίας Methodik pädagogischer Spielfilmanalyse Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg στο Μάιντς. Pedagogical Trends in the Aegean, 12(1), 30–38. https://doi.org/10.12681/revmata.32035
 
- Issue
 - Vol. 12 No. 1 (2021)
 
- Section
 - Θεωρείο
 

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Downloads
            Download data is not yet available.