Όταν το Τραγικό μεταλλάσσεται σε αναζήτηση του Απόλυτου: Η Μήδεια του Jean Anouilh δίπλα στην ομώνυμη ευριπίδεια ηρωίδα


Δημοσιευμένα: May 16, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Τραγικό-Παράλογο-Απόλυτο-Ευριπίδης-Αnouilh-Μήδεια
Στέλλα Κουλάνδρου
Περίληψη

When the Tragic is transformed in search of the Absolute: Anouilh’s Medea next to her tragic predecessor

The article attemps a comparative study of Anouilh’s Medea with Euripides’ tragedy of the same title. More specifically, it examines the different nature of the two heroines, how the ancient heroine fights with herself, while the modern heroine fights with «others», the different kind of loneliness they experience. The article underlines, finally, how the ancient concept of Tragic becomes Absurd in the contemporary drama, as the infanticide of the tragic heroine remains ambiguous, while the modern heroine, «captive» in her absolute worldview (in the author’s repeating absolute worldview), destroys herself and her relatives, unable to find some meaning in life.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Στέλλα Κουλάνδρου, Aνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η Στέλλα Κουλάνδρου είναι μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Θεατρικών Σπουδών στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Είναι πτυχιούχος της Κλασικής Φιλολογίας Ιωαννίνων και του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα και διδακτορική διατριβή (οι έλληνες τραγικοί στη σύγχρονη γαλλική δραματουργία) από το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην αρχαία τραγωδία και την πρόσληψή της από τη σύγχρονη ευρωπαϊκή δραματουργία.

 

 

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)