• Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 17 (2024)
Vol. 17 (2024)

Published: 2025-07-28

 

Articles

Ενίσχυση του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης μέσω διδακτικών παρεμβάσεων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που υποστηρίζονται από εργαλεία οπτικού προγραμματισμού

Νεφέλη Κωστακοπούλου, Ιωάννα Βεκύρη

1-22

PDF (ελληνικά)
Μοντέλο σχεδίασης εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για την ειδική αγωγή και αποδοχή του από εκπαιδευτικούς κατά τη διδασκαλία σε μαθητές με ήπια νοητική αναπηρία

Μιχάλης Δελημήτρος, Αναστάσιος Μικρόπουλος

23-34

PDF (ελληνικά)
Μελέτη των απόψεων εκπαιδευτικών για την Απομακρυσμένη Διδασκαλία Έκτακτης Ανάγκης κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19

Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Νικόλαος Κούκης

35-52

PDF (ελληνικά)

Information
    For Readers For Authors For Librarians
  • English
    • ελληνικά
    • English
  • Online ISSN: 1792-8796
  • Print ISSN: 1791-3713
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo
Make a Submission
    Make a Submission