Ποιητική και μεταφυσική: θέατρο μέσα στο θέατρο
Περίληψη
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Σαμαρά Ζ. (1991). Ποιητική και μεταφυσική: θέατρο μέσα στο θέατρο. Σύγκριση, 2, 68–87. https://doi.org/10.12681/comparison.54
- Τεύχος
- Τόμ. 2-3
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό Σύγκριση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό Σύγκριση διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Λήψεις
Αναφορές
Essais Critiques, Παρίσι, Seuil, 1964
Manfred Schmeling, Metatbéâtre et intertexte. Aspects du théâtre dans le théâtre, Παρίσι, Lettres modernes, 1982
Das Spiel im Spiel. Ein Beitrag zur Vergleichenden Literaturkritik, WA Gütersloh, Schäble, 1977
Un oeil en trop. Le complexe d' Oedipe dans la tragédie, Παρίσι, Minuit, 1969
Ecrits, Παρίσι, Seuil 1966
Psychoanalytic Criticism: Theory in Practice, Λονδίνο και Νέα Υόρκη, Methuen, 1987 (1984)
V Espace vide. Ecrits sur le théâtre, μετ. Christine Etienne και Franck Fayolle,Παρίσι, Seuil, 1977
The Empty Space, Λονδίνο, McMillan και Kee Ltd.,1968).
"Αισθητική του ατελούς: Συμβολή στη σημειωτική του θεατρικού κειμένου",Φιλόλογος, αρ. 56 (καλοκαίρι 1989)
"Ο λόγος και το παράλογο στο θέατρο του Ευριπίδη", Παρνασσός, ΛΑ' (1989)
Λουίτζι Πιραντέλλο, Απόψε αυτοσχεδιάζουμε, μετ. Δημήτρης Μυράτ, Αθήνα,Δωδώνη, 1979
Vincent Jouve, La Littérature selon Barthes, Παρίσι, Minuit, 1986
Les Nègres, Παρίσι, L' Arbalète, 1963 (1958).
Marivaux, Théâtre complet, Παρίσι, Gallimard, 1949.
Bernard Dort, La Représentation émancipée. Essai, Le Méjan, Actes Sud,1988
La Machine infernale, Παρίσι, Bernard Grasset, 1934
Huis clos, Παρίσι, Gallimard, 1947
Michael Issacharoff, Le Spectacle du dhcours, Παρίσι, José Corti, 1985
Les Chaises, Παρίσι, Gallimard, 1954
L' Intuition de l'instant, Παρίσι, Gonthier, 1932.
Théâtre complet, Παρίσι, Gallimard, 1982
Théâtre, Ι, Παρίσι, Gallimard, 1953
Το τιροξενειό της Αντιγόνης. Η κωμωδία της μύγας, Αθήνα, Ερμής, 1980.
'Ήερί γενεαλογίας του νεοελληνικού δράματος", Εκκύκλημα, αρ. 26 (1990)
Le Théâtre et son double, Παρίσι, Gallimard, 1964
"Entfremdung und Verfremdung (Aliénation et distanciation)", μετ. Philippe Ivernet. Travail théâtral, n° 11 (Απρίλιος - Ιούνιος 1973)
'The Critical Difference: Balzac's Sarrasine and Barthes's S/Z\ στο συλλογικό Untying the Text: A Post-Structuralist Reader, επιμ. Robert Young, Λονδίνο και Νέα Υόρκη, Routiedge και Kegan Paul, 1981 (1987)
Simulacres et Simulation, Παρίσι, Galilée, 1981