Η παιδαγωγική αξιοποίηση της εκπαιδευτικής μυθοπλαστικής ταινίας μικρού μήκους «Μόνος στο δρόμο» για την ευαισθητοποίηση στο ζήτημα της πρόληψης εξαφάνισης ανηλίκων
Abstract
The educational fiction short film “Alone on the road” is about the children that are gone missing for no obvious reason, for example while playing or while moving from one location to another. Its target group are children 4-8 years old that attend kindergarten and the first two grades (1st and 2nd) of primary school. This age group was selected due to its particular vulnerability to being reported missing. Moreover, the type of fiction film was selected due to the particular developmental characteristics of this group. Children from 4-8 years need to experience a simulation of an incident of a child gone missing, so that they can process it, identify with the main character, reflect and elaborate their own ideas. The film is accompanied with explicit instructions for the educators, with educational activities and supplementary educational resources, based on the content of the film, turning the film “Alone on the road” to a completed, fully featured educational resource.
Article Details
- How to Cite
-
Μαρκάκη Α. ., Κωνστάντη Μ. ., Νησανάκη Α., Καρακώστα Α. ., Σοφός Α. (Λοΐζος) ., & Κανύχης Π. (2022). Η παιδαγωγική αξιοποίηση της εκπαιδευτικής μυθοπλαστικής ταινίας μικρού μήκους «Μόνος στο δρόμο» για την ευαισθητοποίηση στο ζήτημα της πρόληψης εξαφάνισης ανηλίκων. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 3(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.30075
- Section
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.