To animation βίντεο «Let's make a tost!» ως διδακτικό εργαλείο ευαισθητοποίησης για την παιδική παχυσαρκία
Abstract
Το εκπαιδευτικό βίντεο ‘Let’s make a tost!’ έχει ως κεντρικό θέμα την παιδική παχυσαρκία, μια μάστιγα της σύγχρονης εποχής, και δημιουργήθηκε στα πλαίσια του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος ‘Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Διαδικτυακής (Online) Εκπαίδευσης’. Η ταινία μικρού μήκους σε στυλ animation, περιγράφει τα αίτια του φαινομένου όπως, η καθιστική ζωή, η κακή διατροφή, και άλλα, τα οποία οδηγούν στη διαρκή αύξηση της παχυσαρκίας ήδη από την πρώιμη παιδική ηλικία. Παράλληλα δίνονται από το μέσο της ταινίας και μετά και οι λύσεις του προβλήματος. Ακολουθούν δραστηριότητες, βασισμένες στην ταινία, για την εμπέδωση και αξιολόγηση των πληροφοριών σχετικά με την παιδική παχυσαρκία, τα αίτια, τις συνέπειες και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Ο τρόπος παραγωγής του animation και των στοιχείων που περιλαμβάνονται στην αφήγηση καθώς και η μέθοδος και το λογισμικό επεξεργασίας του βίντεο παρατίθενται στη συνέχεια. Εν κατακλείδι, παραθέτουμε τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν και ιδέες για μελλοντική ανάπτυξη του θέματος ή βελτιστοποίηση του παρόντος υλικού, στα πλαίσια του προγράμματος.
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Βαφειάδου Ν., Πρωτοπαπά Μ., Χρονοπούλου Β.-Α., & Σοφός Α. (Λοΐζος). (2023). To animation βίντεο «Let’s make a tost!» ως διδακτικό εργαλείο ευαισθητοποίησης για την παιδική παχυσαρκία. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 4(2). https://doi.org/10.12681/afiinmec.34258
- Rubrik
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.