Eκπαιδευτική ταινία «ΕνεργητικΑδρανείς»: Πως το βίωμα γεννά τη μάθηση και την ενσυναίσθηση ( στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ Λυκείου)


Κωνσταντίνα Πυρίδου
Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Resumen

Το ξέσπασμα της νόσου του κορονοϊού το Δεκέμβριο του 2019 έχει φέρει πολλές χώρες- και μέσα σ’ αυτές και τη δική μας -αντιμέτωπες με μια νέα, αναμφισβήτητα πρωτόγνωρη πραγματικότητα. Η νόσος Covid-19 ήταν αρχικά ένας κλυδωνισμός στον τομέα της υγείας για να μετατραπεί πολύ γρήγορα σ’ έναν πρωτόγνωρο κοινωνικό κλυδωνισμό. Σε κάθε περίπτωση, η καθημερινή υπερ-έκθεση μπροστά στο αδυσώπητο καθεστώς της παγκόσμιας εξάπλωσης του ιού και, κατ´επέκταση, η εξοικείωση με την ειδησεογραφία που δε θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε ότι ήταν συνυφασμένη με εικόνες θανάτου, αλλά και η αίσθηση της αιχμαλωσίας - λόγω του κατ´ οίκον εγκλεισμού - και της συνεπακόλουθης αναπροσαρμογής της καθημερινότητάς μας, μας υποχρεώνουν να αναστοχαστούμε την τεταμένη ψυχική μας κατάσταση ως διαμορφωτικό πλέον παράγοντα της διαδικασίας κοινωνικού μετασχηματισμού που θα ακολουθήσει, μετά το πέρας της πανδημίας, στη δημόσια σφαίρα του 21ου αιώνα. Η εκπαιδευτική ταινία ΕνεργητικΑδρανείς αποτελεί μια απόπειρα προσέγγισης της συναισθηματικής διάστασης της καθημερινότητάς μας. Εκπαιδευτικά στοχεύει στην πληροφόρηση, στη συναισθηματική εμπλοκή και ενδυνάμωση των εκπαιδευομένων.

Article Details
  • Sección
  • Articles
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Artículos más leídos del mismo autor/a