Μια συγκριτική μελέτη σπουδών κινηματογραφικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα Ποιοτικές παράμετροι και καλυπτόμενες αναγκαιότητες
Resumen
Η παρούσα εργασία περιγράφει το πλαίσιο ανάπτυξης ενός ανοικτού προγράμματος κινηματογραφικών σπουδών σε περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές και αρχές μάθησης, ενώ επιχειρεί τη συγκριτική ανάλυσή του με υφιστάμενα αντίστοιχα συμβατικά προγράμματα σπουδών.
Αρχικά, προσδιορίζονται οι βασικές αρχές ανάπτυξης προγραμμάτων σπουδών με βάση τα διεθνή πρότυπα, όπως ορίζονται από την UNESCO, EUA, σε συνδυασμό με αρχές ενεργητικής και φοιτητοκεντρικής μάθησης στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (εξΑΕ).
Με βάση αυτό το θεωρητικό πλαίσιο, μελετάται η περίπτωση του εν λειτουργία προπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Σπουδές Κινηματογραφικής Γραφής, Πρακτικής και Έρευνας (ΣΚΙ)» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), συγκριτικά με τα αντίστοιχα προγράμματα προπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα.
Article Details
- Cómo citar
-
Τριβέλλα Λ., Ζερεφός Σ., ΣΙΑΚΑΣ Σ., Βλαβιανού Α., & Σακαρίδης Ι. (2023). Μια συγκριτική μελέτη σπουδών κινηματογραφικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Ποιοτικές παράμετροι και καλυπτόμενες αναγκαιότητες . Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 4(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.34799
- Sección
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.