To Εκπαιδευτικό Ντοκιμαντέρ 'Εκεί που ανθίζουν και τ' αγκάθια' ως εκπαιδευτικό εργαλείο για την κατανόηση του φαινομένου της συμπερίληψης στην εκπαίδευση
Résumé
Το ντοκιμαντέρ "Εκεί που ανθίζουν και τα αγκάθια" ασχολείται με την εκπαιδευτική λειτουργία και τις προοπτικές του σχολείου στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (ΕΚΚΝΑ). Μέσα από αφηγήσεις και στατιστικά στοιχεία, αναδεικνύει την επίδραση της εκπαίδευσης στους ανήλικους κρατούμενους, προσφέροντας τους μια δεύτερη ευκαιρία για προσωπική ανάπτυξη και κοινωνική επανένταξη. Το σχολείο λειτουργεί ως μέσο ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και προσφέρει σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες, ενώ οι δάσκαλοι υποστηρίζουν συναισθηματικά και ψυχολογικά τους μαθητές. Παρουσιάζεται η συμβολή της εκπαίδευσης στη μείωση της προκατάληψης και του κοινωνικού στιγματισμού, ενθαρρύνοντας θετικές επιλογές στη ζωή των νέων. Στο ντοκιμαντέρ, περιγράφονται επίσης σημαντικές εκπαιδευτικές δράσεις, όπως η εφημερίδα και το κανάλι που διαχειρίζονται οι ίδιοι οι κρατούμενοι, ενώ προβάλλονται οι προκλήσεις και οι δυνατότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Συνολικά, αναδεικνύεται η σημασία της εκπαίδευσης για την κοινωνική ενσωμάτωση και την αποτροπή της νεανικής παραβατικότητας.
Article Details
- Comment citer
-
Αρκουμάνης Γ., Καλύβα Ά., Πρωτούλη-Καραπατάκη Σ., & Σοφός Α. (Λοΐζος). (2025). To Εκπαιδευτικό Ντοκιμαντέρ ’Εκεί που ανθίζουν και τ’ αγκάθια’ ως εκπαιδευτικό εργαλείο για την κατανόηση του φαινομένου της συμπερίληψης στην εκπαίδευση. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 6(2). https://doi.org/10.12681/afiinmec.39827
- Rubrique
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.