Σχεδιασμός, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μιας Σειράς Μαθημάτων πάνω στην Περιβαλλοντική Αγωγή Υγείας με Στόχο τον Επιστημονικό Εγγραμματισμό των Μελλοντικών Εκπαιδευτικών
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη ζητημάτων Επιστημονικού Εγγραμματισμού που χαρακτηρίζουν την Ελληνική κοινωνία σε θέματα Περιβάλλοντος και Υγείας και η ανάγκη τηςενσωμάτωσης της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και της Βιολογίας με την Αγωγή Υγείας καιτην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Αυτό γίνεται μέσα από την παρουσίαση παραδειγμάτων από την βιβλιογραφία αλλά και από προηγούμενες προσωπικές μελέτες που καταδεικνύουν πως η συγκεκριμένη κοινωνία χαρακτηρίζεται από ένα σημαντικό έλλειμμα στον τομέα αυτό. Κάνω μία ιστορική και προσωπική αναδρομή πάνω στην ανάπτυξη του κλάδου της Περιβαλλοντικής Υγιεινής και Γενετικής και προσπαθώ να καταδείξω, την ιστορία του συγκεκριμένου κλάδου της επιστήμης, όπως είχα το προνόμιο να βιώσω και να παρακολουθήσω σχεδόν εν τη γενέσει του. Τέλος, παρουσιάζεται μία πρόταση ενός κύκλου πανεπιστημιακών μαθημάτων προσαρμοσμένου στις ανάγκες των εκπαιδευτικών καθώς και η αξιολόγησή του. Η τελευταία έγινε από ένα αριθμό 153 φοιτητών/τριών, που το βαθμολόγησαν με υψηλά σκορ στην κλίμακα Likert, φανερώνοντας την αναγκαιότητα για μια τέτοια πρόταση.
Article Details
- How to Cite
-
Αθανασίου Κ. (2021). Σχεδιασμός, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μιας Σειράς Μαθημάτων πάνω στην Περιβαλλοντική Αγωγή Υγείας με Στόχο τον Επιστημονικό Εγγραμματισμό των Μελλοντικών Εκπαιδευτικών. Research in Science & Technology Education, 1(1), 1–20. https://doi.org/10.12681/riste.27266
- Section
- Research Article
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a CC-BY-NC-SA that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.