Μεταρρύθμιση του Αναλυτικού Προγράμματος Φυσικών Επιστημών από τη σκοπιά των Εκπαιδευτικών
Abstract
Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό πως η σύγκλιση ανάμεσα στο περιεχόμενο μιας εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και τις απόψεις των εκπαιδευτικών, αποτελεί παράγοντα που μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία της. Αυτό συνεπάγεται πως η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται το αναλυτικό πρόγραμμα και τις σχετικές με αυτό μεταρρυθμίσεις, αποτελεί καθοριστικό στοιχείο για κάθε προσπάθεια βελτίωσης της εκπαίδευσης. Σε αυτή την εργασία, διερευνούμε τις απόψεις των εκπαιδευτικών φυσικών επιστημών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με τα βασικά χαρακτηριστικά που οφείλει να έχει μια μεταρρύθμιση του αναλυτικού προγράμματος αλλά και τους παράγοντες που διαμορφώνουν την άποψή τους σε σχέση με μια τέτοια μεταρρύθμιση. Το δείγμα αποτέλεσαν 152 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο που συντάξαμε για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας.
Article Details
- How to Cite
-
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Π., & Σταύρου Δ. (2024). Μεταρρύθμιση του Αναλυτικού Προγράμματος Φυσικών Επιστημών από τη σκοπιά των Εκπαιδευτικών. Research in Science & Technology Education, 4(1), 1–28. https://doi.org/10.12681/riste.36904
- Section
- Research Article
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a CC-BY-NC-SA that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.