Επεκτείνοντας τη μαθησιακή διαδικασία μέσω ομίλων, προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και σχολικών διαγωνισμών
Abstract
Το σχολείο μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρον και να αποτελέσει πόλο έλξης αρκετών μαθητών/τριών όταν τους δίνει την ευκαιρία να ασχοληθούν με θέματα που τους προβληματίζουν ή τους εμπνέουν. Η παρούσα εργασία καταγράφει τα μαθησιακά αποτελέσματα (γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες) 49 μαθητών/τριών που επέλεξαν να συμμετέχουν σε σχολικές δράσεις εκτός ωρολογίου προγράμματος και συγκεκριμένα σε όμιλο χορών, προετοιμασία για διαγωνισμό Φυσικής και περιβαλλοντικά προγράμματα (πρότζεκτς). Από τη στατιστική ανάλυση των ερωτηματολογίων προέκυψε ότι οι μαθητές/τριες απέκτησαν νέες γνώσεις (σχετικά με την αστροφυσική, την κλιματική αλλαγή), δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας, αντίληψης χώρου, κιναισθητικές, κοινωνικές, ενσυναίσθησης, ευαισθητοποίησης σε περιβαλλοντικά προβλήματα. Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται από την καλή επίδοσή τους στον διαγωνισμό Φυσικής και τη διάχυση των αποτελεσμάτων της έρευνάς τους μέσω παρουσίασης του έργου του ομίλου χορών και των πρότζεκτς σε παράσταση στο Δημοτικό Θέατρο της πόλης μας.
Article Details
- How to Cite
-
Evangelopoulou, A., Κωνσταντογιάννη Μ., Μαρκόπουλος Γ., Δημολιάνης Ι., & Καλογερής Ε. (2024). Επεκτείνοντας τη μαθησιακή διαδικασία μέσω ομίλων, προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και σχολικών διαγωνισμών. Research in Science & Technology Education, 4(1), 65–86. https://doi.org/10.12681/riste.38446
- Section
- Good Practices Article
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a CC-BY-NC-SA that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.