Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Κύπρο: Ιστορική Αναδρομή και Εξέλιξη
Résumé
Στόχος του κειμένου είναι η απεικόνιση της ιστορικής αναδρομής και εξέλιξης του πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το κείμενο χωρίζεται σε τρεις βασικές ιστορικές φάσεις κατά τις οποίες αναλύονται τα βήματα και οι εξελικτικές εκπαιδευτικές διαδικασίες που προέκυψαν σε κάθε φάση. Η κάθε φάση τεκμηριώνεται με ιστορικά ντοκουμέντα στα οποία αναφέρονται οι εκπαιδευτικές εξελίξεις κατά την Αγγλοκρατία (1950-1960), την Ανεξαρτησία (1960-1974) και την Τουρκοκρατία (1974 μέχρι σήμερα). Στη συνέχεια, γίνεται συνδυασμός των πρωτογενών ερευνητικών δεδομένων και της βιβλιογραφίας που σχετίζεται με την ιστορία της Κύπρου. Πιο συγκεκριμένα, τα πρωτογενή ερευνητικά δεδομένα αφορούν υλικό από το Κρατικό Αρχείο Κύπρου. Από την ιστορική αναδρομή αναδεικνύεται σαφής συσχέτιση ιστορικών εμπειριών και εκπαιδευτικών αλλαγών σχετικά με τον τρόπο που οι αλλαγές επηρέαζαν και επηρεάζουν τους ενήλικους της Κύπρου, και τέλος, τις σύγχρονες προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι αρμόδιοι για την εξέλιξη της Εκπαίδευσης Ενηλίκων του νησιού.
Article Details
- Comment citer
-
Πηλείδη Κόνιζου Σ. (2025). Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Κύπρο: Ιστορική Αναδρομή και Εξέλιξη . Adult Education Critical Issues, 4(2), 75–92. https://doi.org/10.12681/haea.35649
- Rubrique
- Articles
Ce travail est disponible sous la licence Creative Commons Attribution 4.0 International .
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).