Τεχνολογίες πληροφορίες και επικοινωνιών και έφηβοι μαθητές: χρήση και αντιλήψεις. Μελέτη περίπτωσης (case study)
Abstract
Ο 21ος αιώνας είναι μια εποχή για την οποία αναγνωρίζεται ότι η ψηφιακή τεχνολογία γίνεται όλο και περισσότερο διάχυτη, φθηνότερη και ευκολότερη στη χρήση και ενσωματώνεται στην καθημε- ρινότητα όλων, μικρών και μεγάλων. Τα παιδιά αποκτούν από πολύ νωρίς τεχνολογική εμπειρία σε μια παγκόσμια κοινωνία όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι διαδικτυακές κοινότητες εί- ναι ουσιαστικές για τον τρόπο που επικοινωνούν, μαθαίνουν και αναπτύσσονται. Το παρόν άρθρο αναλύει τη χρήση ψηφιακών εργαλείων από Έλληνες εφήβους και συγκεκριμένα επικεντρώνεται στη χρήση των τεχνολογιών κινητών τηλεφώνων, στον επικοινωνιακό προβληματισμό και στη δι-αδικασία μάθησης με τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών. Με την έρευ- να διαπιστώθηκαν αφενός σχετικά υψηλά ποσοστά χρήσης ψηφιακών εργαλείων με σκοπό την επικοινωνία και τη χρήση συγκεκριμένων εφαρμογών και αφετέρου υπογραμμίστηκε η σταθερή επιθυμία των νέων για εκπαίδευση με τη φυσική παρουσία των δασκάλων.
Article Details
- How to Cite
-
Ντάφλου Α. (2021). Τεχνολογίες πληροφορίες και επικοινωνιών και έφηβοι μαθητές: χρήση και αντιλήψεις. Μελέτη περίπτωσης (case study). Social Policy, 11, 97–112. https://doi.org/10.12681/sp.29018
- Issue
- Vol. 11 (2019)
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.