ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ
Περίληψη
Παρουσίαση του δεύετερου τεύχους που είναι αφιέρωμα στους νέους ερευνητές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
ΤΖΕΚΑΚΗ (ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΖΕΚΑΚΙ) Μ. (2020). ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (14), 3–5. https://doi.org/10.12681/enedim.25013
- Ενότητα
- Ενημερώσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Duval, R. (1999). Representation, Vision and Visualization: Cognitive Functions. In Mathematical Thinking. Basic Issues for Learning.
Fischbein, E. (1993). The theory of figural concepts. Educational studies in mathematics, 24(2), 139-162.
Gal, H., & Linchevski, L. (2010). To see or not to see: analyzing difficulties in geometry from the perspective of visual perception. Educational studies in mathematics, 74(2), 163-183.
Jones, K, & Tzekaki, M. (2016). Research on the teaching and learning of geometry
The power of story: Its role in learning mathematics. Math Teaching, 135, 42-45.. In The second handbook of research on the psychology of mathematics education (pp. 109-149). Brill Sense.
Kalogirou, P., & Gagatsis, A. (2011). A first insight of the relationship between students’ spatial ability and geometrical figure apprehension. Acta Didattica Universitari Cominiane Mathematics, 11, 27-39.
Komatsu, Κ., & Jones, Κ. (2020). Interplay between Paper- and- Pencil Activity and Dynamic Geometry Environment Use during generalization and proving. Digital Experiences in Mathematics Education
Maschietto, M., & Soury-Lavergne, S. (2013). Designing a duo of material and digital artifacts: The Pascaline and Cabri Elem e-books in primary school mathematics. ZDM: The International Journal on Mathematics Education, 45(7), 959–971.
Lortie-Forgues, H., Tian, J., & Siegler, R. S. (2015). Why is learning fraction and decimal arithmetic so difficult? Developmental Review, 38, 201–221.