ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ
Abstract
Εισαγωγικό σημείωμα για το τεύχος
Article Details
- Come citare
-
Μαμωνά - Downs (Ioanna Mamona - Downs) Ι. (2017). ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (8), 7–11. https://doi.org/10.12681/enedim.14242
- Sezione
- Άρθρα
TQuesto lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.Downloads
I dati di download non sono ancora disponibili.
Riferimenti bibliografici
Arcavi, A., Bruckheimer, M. & Ben-Zvi, R. (1987). History of mathematics for teachers:
The case of irrational numbers. For the Learning of Mathematics, 7(2), 18–23.
Bateson G., (1973). Steps to an Ecology of Mind Chandler, Publishing Comp. N. Υ.
Cobb, P., Confrey, J., diSessa, A., Lehrer, R. & Schauble, L. (2003). Design experiments in
educational research. Educational Researcher, 32(1), 9-13.
De Corte, E., & Vercshaffel. L. (1987). The effect of semantic structure on the fi rst-graders
strategies for solving addition and subtraction word problems. Journal for Research
in Mathematics Education, 18, 363-381.
Erickson, F. (1986). Qualitative methods in research on teaching. In M.C. Merlin (Ed.),
Handboock of research on teaching (pp. 119-161). New York: Macmillan Publishing
Company.
Κολέζα, E. (2006). Μαθηματικά και Σχολικά Μαθηματικά. Επιστημολογική και κοινωνιο-
λογική προσέγγιση της. Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Maridaki-Kassotaki, Α. & Chionidou-Moskofoglou, M. (2004). Linguistic factors infl uencing
problem solving performance in early school years. Leader Books: Themes in
Education.
Maturana H., Varela F. (1994): L’arbre de la connaissance. Addison Wesley France.
Von Forster H., (1988). La construction d’une realité, in Watzlawick (éd.), L’invention
d’une realité, Le Seuil.
Παπαδόπουλος Ι. (2008) «Τεχνικές Επίλυσης Προβλήματος με τη συμβολή της τεχνολογίας
για την ενίσχυση της έννοιας του εμβαδού», (PhD).
Σταμάτης, Ε. (1972). Επιστημονικαί εργασίαι, άρθρα. τόμος Α΄: Αθήνα, 143-151.
Τζεκάκη, M. (2007). Μικρά Παιδιά, Μεγάλα Μαθηματικά Νοήματα-Προσχολική και πρώ-
τη σχολική ηλικία. Αθήνα: Gutenberg.
Von Graserfeld, E. (1983). Learning as a constructive activity. In Bergerson & N. Herscovits
(Eds), Proceedings of the Fifth Annual Meeting of the North American Chapter
of the PME (Vol1, pp.42-69). Montreal University.
Von Graserfeld, E. (1988). Introduction à un constructivisme radical, in Watzlawick (éd.),
L’invention d’une realité, Le Seuil