Aπαντήσεις στις ενδοσχολικές προκλήσεις: Παρουσίαση και ανάλυση των θεμάτων που προκύπτουν από την καθημερινή λειτουργία των τμημάτων Εργοθεραπείας στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΣΥ
Περίληψη
Ο τομέας της Εργοθεραπείας αποτελεί αναμφίβολα ένα αναπόσπαστο κομμάτι στη λειτουργία των δομών των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης, καθώς συμβάλλει δυναμικά στο σύνολο της διεπιστημονικής ομάδας των παραπάνω δομών. Το παρόν άρθρο παρουσιάζει και αναλύει με επιστημονικό τρόπο τα ζητήματα που προέκυψαν από τις ομάδες εργασίας στην Εργοθεραπεία υπό την εποπτεία του Ινστιτούτου Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης. Ο σκοπός του άρθρου είναι να αναφέρει τα θέματα που σχετίζονται με το καθηκοντολόγιο της Εργοθεραπείας σε αυτές τις δομές, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Εργοθεραπευτές/τριες στην καθημερινή λειτουργία τους, όπως αυτές προκύπτουν από τη γενικότερη λειτουργία των δομών αυτών, σε συνδυασμό με τη διαθεσιμότητά τους σε υλικοτεχνική υποδομή. Ο στόχος του άρθρου είναι να συσταθούν περαιτέρω ομάδες εργασίας στον τομέα της Εργοθεραπείας για να στηριχθεί επιστημονικά ο ρόλος και η σημασία του επαγγέλματος στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Στυλίδη Μ., & Κοπανάκη Μ. (2022). Aπαντήσεις στις ενδοσχολικές προκλήσεις: Παρουσίαση και ανάλυση των θεμάτων που προκύπτουν από την καθημερινή λειτουργία των τμημάτων Εργοθεραπείας στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΣΥ . Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση, 1(1). ανακτήθηκε από https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/imegeeinterdisciplinary/article/view/30219
- Ενότητα
- Articles
Ενημέρωση για τα πνευματικά δικαιώματα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποθήκευση και διανομή της παρούσας εργασίας, εξ’ολοκλήρου ή τμήματος αυτής, για εμπορικό σκοπό. Επιτρέπεται η ανατύπωση, αποθήκευση και διανομή για σκοπό µη κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικής ή ερευνητικής φύσης, υπό την προϋπόθεση να αναφέρεται η πηγή προέλευσης και να διατηρείται το παρόν µήνυµα. Ερωτήματα που αφορούν τη χρήση της εργασίας για κερδοσκοπικό σκοπό πρέπει να απευθύνονται προς τους συγγραφεα-είς. Οι απόψεις και τα συμπεράσματα που περιέχονται σε αυτό το έγγραφο εκφράζουν το-ους συγγραφέα-είς και δεν πρέπει να ερμηνευθεί ότι αντιπροσωπεύουν τις επίσηµες θέσεις του Ινστιτούτου Μελετών και Eρευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.).
Copyright notice
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.