ICT in school leadership of special schools


Published: May 6, 2023
Keywords:
Special educationּ principals ICT digital competence
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΝΙΑΡΗ
Abstract

Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των ψηφιακών δεξιοτήτων των σχολικών διευθυντριών/ών μονάδων ειδικής αγωγής. Αυτό σημαίνει ότι εξετάζει ενδελεχώς το βαθμό που οι διευθύντριες/ές σχοιλικών μονάδων ειδικής αγωγής κι εκαπίδευσης χρησιμοποιούν κι αξιοποιούν τις Τ.Π.Ε. στη διοίκηση των σχολείων τους. Ειδικότερα, στην παρούσα ποσοτική έρευνα, που έλαβε χώρα το χρονικό διάστημα Μαίου- Ιουνίου 2020, συμμετείχαν διευθύντριες/ές από όλες τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας. Οι ψηφιακές δεξιότητες των ηγετικών στελεχών συνδράμει τα βέλτιστα στη διοικητική οργάνωση των σχολικών μονάδων.

Article Details
  • Section
  • Articles
Downloads
Download data is not yet available.