Learning Renewable Energy by Scratch Programming
Περίληψη
Scratch is a simple, media-rich programming language that has been developed to support self-directed learning through exploration, tinkering and collaboration with peers. It is being used more and more from teachers and students as a tool for building scientific models and evaluating students’ behavior in schools. Students, while sharing interactive projects, develop skills in areas such as acquisition and development of concepts, problem solving abilities, creative thinking, working collaboratively and all of that in a playful spirit. In this paper, we present Scratch as a useful tool for teaching renewable energy issues, mainly between the ages of 11 and 16, in order students to develop an effective understanding through interactive sustainability projects and to cultivate awareness and attitudes towards energy sustainability with new media. We also present how students can work on renewable energy and its types and control the experiments about solar and wind energy using Scratch. The key design goal of the project is to deep students’ understanding in the world of renewable energy and to help students in interacting with solar and wind energy experiments.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Balouktsis, I., & Kekeris, G. (2016). Learning Renewable Energy by Scratch Programming. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 9(1), 129–141. https://doi.org/10.12681/jret.8916
- Τεύχος
- Τόμ. 9 Αρ. 1 (2016)
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς που δημοσιεύουν σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους :
1. Οι συγγραφείς διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, χορηγώντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό «Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων» διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0, σύμφωνα με την οποία μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
2. Οι συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή του δημοσιευμένου στο περιοδικό έργου (π.χ. κατάθεση σε ένα ιδρυματικό αποθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την αναγνώριση της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό περιοδικό.
3. Στους συγγραφείς επιτρέπεται να δημοσιεύσουν την εργασία τους online (κατά προτίμηση σε ιδρυματικά αποθετήρια ή στην ιστοσελίδα τους) πριν και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υποβολής, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγικές ανταλλαγές, όπως επίσης και παλαιότερες και ευρύτερες παραπομπές δημοσιευμένων εργασιών (The Effect of Open Access)