Το παιχνίδι στον σχολικό αύλειο χώρο – απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας


Δημοσιευμένα: Jan 12, 2021
ΧΡΥΣΟΥΛΑ Νικολάου Χατζοπούλου
https://orcid.org/0000-0002-7258-5365
Περίληψη

Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα έρευνα είναι το παιχνίδι στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη συμβολή του αύλειου παιχνιδιού στην ανάπτυξη των νηπίων. Ως εργαλείο για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη, ενώ οι συμμετέχουσες ήταν εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας που υπηρετούν στον νομό Ροδόπης. Από την έρευνα αναδύθηκε η θετική άποψη των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για το παιχνίδι στην αυλή του σχολείου καθώς θεωρούν ότι προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους μικρούς μαθητές ενισχύοντας τη σωματική, συναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη, ενώ παράλληλα τους βοηθά στην ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου, στην κατανόηση μαθηματικών εννοιών, στη δημιουργική έκφραση, στην αλληλεπίδραση με το φυσικό περιβάλλον αλλά και στη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
ΧΡΥΣΟΥΛΑ Νικολάου Χατζοπούλου, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Απόφοιτη του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής του ΔΠΘ. Κάτοχος μεταπτυχτιακού στο ΠΜΣ "Στελέχη Εκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής"