Το παιχνίδι στον σχολικό αύλειο χώρο – απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας
Abstract
Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα έρευνα είναι το παιχνίδι στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη συμβολή του αύλειου παιχνιδιού στην ανάπτυξη των νηπίων. Ως εργαλείο για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη, ενώ οι συμμετέχουσες ήταν εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας που υπηρετούν στον νομό Ροδόπης. Από την έρευνα αναδύθηκε η θετική άποψη των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας για το παιχνίδι στην αυλή του σχολείου καθώς θεωρούν ότι προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους μικρούς μαθητές ενισχύοντας τη σωματική, συναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη, ενώ παράλληλα τους βοηθά στην ανάπτυξη του γραπτού και προφορικού λόγου, στην κατανόηση μαθηματικών εννοιών, στη δημιουργική έκφραση, στην αλληλεπίδραση με το φυσικό περιβάλλον αλλά και στη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Χατζοπούλου Χ. Ν. (2021). Το παιχνίδι στον σχολικό αύλειο χώρο – απόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας. Κείμενα Παιδείας, 1(1). https://doi.org/10.12681/keimena-paideias.25636
- Ausgabe
- Nr. 1 (2021)
- Rubrik
- Articles
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στους προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).