Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τις σχολικές συμπράξεις Erasmus+ KA2


Δημοσιευμένα: jun 30, 2021
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΥ
https://orcid.org/0000-0002-4384-8162
Περίληψη

Η εργασία διερευνά τη συμβολή του Προγράμματος Erasmus+:ΚΑ2 της εκπαιδευτικής πολιτικής της Ευρώπης στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην επαγγελματική και την προσωπική τους ανάπτυξη. Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα σχετικά με το πως και αν ωφελήθηκαν επαγγελματικά και προσωπικά. Η μεθοδολογία της έρευνας είναι ποιοτική και διενεργήθηκαν συνεντεύξεις σε δέκα εκπαιδευτικούς  Γυμνασίου και Λυκείου του Νομού Έβρου με βολική δειγματοληψία. Οι διαπιστώσεις που προέκυψαν από την έρευνα έδειξαν ότι το πρόγραμμα Erasmus+:ΚΑ2 (σχολικές συμπράξεις) αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τη επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ότι χρειάζονται και κάποιες βελτιώσεις ως προς το υλικοτεχνικό κομμάτι του προγράμματος. Επιπλέον, εμφανίζονται και κάποιοι προβληματισμοί των εκπαιδευτικών σε επίπεδο συνεργασιών τόσο ενδοσχολικά όσο και εξωσχολικά.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)