Εισαγωγή επιμελητριών του αφιερώματος


Δημοσιευμένα: июл. 1, 2009
Ευαγγελία Κούρτη (Evaggelia Kourti)
Χριστίνα Σιδηροπουλου
Μένη Τσίγκρα
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αθανασάτου, Ι. (2006). Η συγκριτική προσέγγιση του παιδιού στον ελληνικό κινηματογράφο και σε ταινίες του ιταλικού νεορεαλισμού. Στο Β. Θεοδώρου, Μ. Μουμουλίδου & Α. Οικονομίδου (Επιμ.) «Πιάσε με αν μπορείς...». Η παιδική ηλικία και οι αναπαραστάσεις της στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο (σο. 27-42). Αθήνα: Αιγόκερως.
Aριές, Φ. (1973). Αιώνες παιδικής ηλικίας. Μτφρ. Γ. Αναστασοπούλου. Αθήνα: Γλάρος. 1990.
Baton-Hervé, Ε. (1999). Les enfants téléspectateurs. Prégnance des representations médiatiques et amnésie de la recherche. Réseau, 92-93, 203-216.
Bazalgette, C. & Staples, T. (1995). Unshrinking the kids: Children's Cinema and the Family Film. In C. Bazalgette & D. Buckingham (Eds.) In front of the children, Screen Entertainement and Young Audience (pp. 92-108). London: bfi.
Buckingham, D. (2000). After the death of childhood. Cambridge: Polity Press.
Buckingham, D. (2003). Εκπαίδευση στα MME. Μτφρ. Ι. Σκαρβέλη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Buckingham, D. (2007). Μορφές αλφαβητισμού στα ψηφιακά μέσα: Επανεξετάζοντας την εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας στην εποχή του Διαδικτύου. Στο Μ. Ντάβου (Επιμ.) Αφιέρωμα: Αγωγή και εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας. Ζητήματα Επικοινωνίας, 6, 13-29.
Critcher, (2008). Making Waves: Historical Aspects of Public Debate about Children and Mass Media. In K. Drotner & S. Livingstone (Eds.). The International Handbook of Children, Media and Culture (pp. 91-104). London: Sage.
deCordova, R. (2002). Ethnography and exhibition: The child audience, the Hays Office, and Saturday matinees. In G. Waller (Ed.). Movie going in America: A sourcebook in the History of film exhibition (pp. 159-169). Oxford: Blackwell.
Δελβερούδη, E.A. (2004). Οι νέοι στις κωμωδίες του ελληνικού κινηματογράφου 1948-1974.
Αθήνα: Ιστορικό Αρχείο Ελληνικής Νεολαίας, Κέντρο Νεοελληνικών Ερευνών - Ε.Ι.Ε..
Θεοδοσίου, Ν. & Σπύρου, Δ. (2001). Το παιδί στον ελληνικό κινηματογράφο. Αθήνα: Εκδοσεις Νεανικό Πλάνο.
Θεοδώρου, Β., Μουμουλίδου, Μ., & Οικονομίδου, Α. (Επιμ.). (2006). «Πιάσε με αν μπορείς...» Η παιδική ηλικία και οι αναπαραστάσεις της στον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο. Αθήνα: Αιγόκερος.
Herbert, S. (2000). (Ed.). A History of Early Film. Vol. 3. London: Routledge.
James, A. & Prout, A. (1990). (Eds.). Constructing and reconstructing childhood. Contemporary Issues in the sociological study of childhood. London: The Falmer Press.
Jowett, G.S., Jarvie, I.C., & Fuller, K.H. (1996). Children and the Movies: Media Influence and the Payne Fund Controversy. New York & Cambridge: Cambridge University Press.
Κολοβός, Ν. (1999). Κινηματογράφος. Η τέχνη της βιομηχανίας. Αθήνα: Καστανιώτη.
Κούρτη, Ε. (2008). Εισαγωγή. Στο D. Buckingham. Εκπαίδευση στα MME. Μτφρ. Ι. Σκαρβέλη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Λυδάκη, Ά. (2009). Μέσα από την κάμερα. Κινηματογράφος και κοινωνική πραγματικότητα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Marié, Μ., (2000). La Nouvelle vague. Une école artistique. Paris: Nathan/Université.
McKernan, L. (2007). Only the screen was silent...' Memories of children's cinema-going in London before the First World War. Film Studies 10, 1-20.
Παγουλάτος, A. (1998). Ο Ιταλικός Νεορεαλισμός τα παιδιά και οι νέοι. Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αρχαίας Ολυμπίας. Το παιδί στον Ιταλικό Νεορεαλισμό (σσ. 10-23), Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Ηλείας/Ηλειακή Α.Ε.
Πολιτιστική Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. (2001). Παιδί και κινηματογράφος. Αθήνα: Σαββάλας
Ραφαηλίδης, Β. (1984). Φιλμοκατασκευή. Μια μέθοδος ανάγνωσης του φιλμ. Αθήνα: Αιγόκερως.
Σκοπετέας, Γ. (2002). Εγκαθίδρυση της μοντέρνας πρακτικής. Στο Δ. Λεβεντάκος (Επιμ.). Οπτικοακουστκή κουλτούρα-Ανιχνεύοντας τον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο (σσ. 51-66). Αθήνα: Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, Κέντρο Οπτικοακουστικών Μελετών.
Smith, S. (2005). Children, cinema and censorship: from Dracula to the Dead End Kids. London: I Β Tauris.
Sorlin, P. (1977). Κοινωνιολογία του Κινηματογράφου. Μτφρ. Π. Μαρκέτου. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Staples, Τ. (1997). All Pals Together. Edinbourg: Edinburgh University Press.
Σπύρου, Δ. (2004). Τα παιδιά στις ταινίες του Φρανσουά Τρυφό. Αθήνα: Νεανικό Πλάνο.
Σπύρου, Δ. (1998). Ο κόσμος μέσα από τα μάτια των παιδιών. Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αρχαίας Ολυμπίας. Το παιδί στον Ιταλικό Νεορεαλισμό (σο. 5-9), Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Ηλείας/Ηλειακή Α.Ε.
Σύγχρονη Εκπαίδευση, (2005). Φάκελος εργασίας: Κινηματογράφος και Εκπαίδευση. 142, 43-107.
Wojcik-Andrews, I. (2000). Children's films: history, ideology, pedagogy, theory. London, New York: Garland Publishing, Inc.
Wolfenstein, M. (1955). The Image of the Child in Contemporary Films. In Mead, M., & Wolfenstein, M. (Eds). (1955) Childhood in Contemporary Cultures (pp. 277-293). Chicago: University of Chicago Press.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)